فیلم و سریال

سریال گلهای خونی قسمت ۹۳

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۳

سریال گلهای خونی قسمت ۹۳ + کیفیت عالی. این سریال متعلق به کشور ترکیه می باشد که ابتدا در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است و از طریق شبکه kanal 7 به اکران درآمده است. در این سریال دیدنی بازیگرانی همچون باریش بکتاش ، برکای چینار ، برکای اتش و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۳ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۳

 

سریال گلهای خونی قسمت ۹۳

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۳ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۳ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان سریال ترکیه ای گل های خونی

 

خانواده دیلان و باران با یک دیگر دشمن هستند. ماجرا از این قراره که اول خانواده دیلان بنا به اختلافاتی که داشتند قصد دارند تا مادر باران را به قتل برسانند و این کار را در یک حمله ای انجام می دهند و مادر باران را می کشند اما باران و خانواده او نمی دانند که چه کسی مقصر کشته شدن مادر باران است.

 

به مرور زمان بعد از بررسی های انجام شده متوجه شدند که خانواده دیلان مقصر کشته شدن مادر باران هستند در این حین آتش انتقام وجود آن ها را فرا گرفت و تنها هدفشان انتقام گرفتن از آن ها است.

 

باران نیز یکی از کسانی بود که خواستار انتقام از خانواده دیلان بود اما وقتی که متوجه می شود این آتش انتقام به او آسیب می زند و برای پایان دادن به این موضوع می خواهد با دیلان ازدواج تقلبی بکند. وقتی که این ازدواج صورت می گیرد ابتدا همه چیز فقط از روی تقلب بود اما به مرور زمان این ازدواج به واقعیت تبدیل می شود و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی 140

کارگردان سریال گل های خونی

 

این سریال دیدنی در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی عمر بایکول ساخته شده است.

 

لینک دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۳ در مقاله وجود دارد.

توضیحات

 

این سریال محصول کشور ترکیه می باشد و در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. سریال گل های خونی به کارگردانی عمر بایکول ساخته شده است و بازیگرانی همچون باریش بکتاش ، برکای چینار ، برکای اتش ، هالیل اوزون ، هیلال کووت ، اکرم ارال تونا و‌… در این سریال بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این سریال از این قراره که خانواده دیلان و باران با یک دیگر دشمن هستند. ماجرا از این قراره که اول خانواده دیلان بنا به اختلافاتی که داشتند قصد دارند تا مادر باران را به قتل برسانند و این کار را در یک حمله ای انجام می دهند و مادر باران را می کشند اما باران و خانواده او نمی دانند که چه کسی مقصر کشته شدن مادر باران است.

 

به مرور زمان بعد از بررسی های انجام شده متوجه شدند که خانواده دیلان مقصر کشته شدن مادر باران هستند در این حین آتش انتقام وجود آن ها را فرا گرفت و تنها هدفشان انتقام گرفتن از آن ها است.

 

باران نیز یکی از کسانی بود که خواستار انتقام از خانواده دیلان بود اما وقتی که متوجه می شود این آتش انتقام به او آسیب می زند و برای پایان دادن به این موضوع می خواهد با دیلان ازدواج تقلبی بکند و….

 

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۳ را دارید لینک دانلود این سریال زیبا را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  سریال آزمون زندگی قسمت 67

پیج اینستاگرام هالیل اوزون (بازیگر)

 

هالیل اوزون بازیگر سریال ترکیه ای گلهای خونی به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام هالیل اوزون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره سریال گل های خونی (Kan Çiçekleri) مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۳ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا