فیلم و سریال

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

آموزش دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم بمب یک عاشقانه فیلم با ژانر عاشقانه می باشد که با نویسندگی و کارگردانی پیمان معادی ساخته شده است و جزو پر طرفدار ترین فیلم ها می باشد. در این فیلم بازیگرانی همچون لیلا حاتمی و سیامک انصاری ایفای نقش کرده اند‌.

اگر قصد دانلود فیلم بمب یک عاشقانه را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم بمب یک عاشقانه با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در یک روزی تقریبا در میان سال های جنگ بود و هر روز بمباران هایی در تهران رخ می داد و زندگی کردن خیلی سخت شده بود هر روز انسان های زیادی می مرد و زندگی کردن با این صحنه ها برای آن ها خیلی سخت بود و زندگی با ترس مرگ می گذشت اما با این که در میان سال جنگ بودند عشق و دل دادگی به هم تقریبا ترس مرگ را به فراموشی می سپرد و باعث می شد تا حداقل یک زندگی نسبتا راحتی داشته باشد.

 

هر روز تعداد بمباران بیشتر می شد و ترس و هراس بیشتر سراغ مردم می رفت هزاران کشته و زخمی وجود داشت با این حال عشق و هم بستگی به یک دیگر به آن ها کمک می کرد تا پر قدرت در برابر دشمنان بایستند و زندگی کنند. این فیلم نشان می دهد عشق و عاشقی می تواند در برابر هر چیزی بایستد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی عملیات فورچون دوبله فارسی بدون سانسور اپارات

 

اگر قصد دانلود فیلم بمب یک عاشقانه را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم بمب یک عاشقانه

 

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی پیمان معادی و به تهیه کنندگی احسان رسوا اف و پیمان معادی در ژانر عاشقانه در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. فیلم بمب یک عاشقانه به مدت ۹۵ دقیقه تولید شده است و بازیگران معروفی مانند: لیلا حاتمی ، سیامک انصاری ، حبیب رضایی ، سیامک صفری و… ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه در روزی تقریبا در میان سال های جنگ بود و هر روز بمباران هایی در تهران رخ می داد و زندگی کردن خیلی سخت شده بود هر روز انسان های زیادی می مرد و زندگی کردن با این صحنه ها برای آن ها خیلی سخت بود و زندگی با ترس مرگ می گذشت اما با این که در میان سال جنگ بودند عشق و دل دادگی به هم تقریبا ترس مرگ را به فراموشی می سپرد و باعث می شد تا حداقل یک زندگی نسبتا راحتی داشته باشد.

 

هر روز تعداد بمباران بیشتر می شد و ترس و هراس بیشتر سراغ مردم می رفت هزاران کشته و زخمی وجود داشت با این حال عشق و هم بستگی به یک دیگر به آن ها کمک می کرد تا پر قدرت در برابر دشمنان بایستند و زندگی بکنند. این فیلم نشان می دهد عشق و عاشقی می تواند در برابر هر چیزی بایستد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the reader بدون سانسور

پیج اینستاگرام لیلا حاتمی (بازیگر)

 

لیلا حاتمی بازیگر فیلم بمب یک عاشقانه به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام لیلا حاتمی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام لیلا حاتمی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم بمب یک عاشقانه مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم بمب یک عاشقانه در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا