فیلم و سریال

دانلود فیلم ghosted2023

آموزش دانلود فیلم ghosted2023

دانلود فیلم ghosted2023 + کیفیت عالی. فیلم ghosted2023 محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی و به مدت ۱۱۶ دقیقه ساخته شده است و در سال ۲۰۲۳ از طریق اپل تی وی پلاس به نمایش درآمده است و به کارگردانی دکستر فلچر ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم ghosted2023 را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ghosted2023

 

دانلود فیلم ghosted2023

دانلود فیلم ghosted2023 با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ghosted2023 با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

کول با دختری به اسم سیدی آشنا می شود و به مرور زمان عاشق او می شود و وارد رابطه ای عاشقانه می شوند بعد از گذشت زمانی سیدی نا پدید می شود و به شهر لندن در کشور انگلستان می رود و همه را غافلگیر می کند و کول نیز غمگین می شود و او نیز برای غافلگیر کردن سیدی به شهر لندن می رود اما در آن جا با صحنه ای رو به رو می شود.

 

و می فهمد که سیدی آن شخصی نیست که می شناخته و سیدی را به صورت کامل اشتباه شناخته است او متوجه اشتباهات اخیرش می شود و برای حل اشتباهاتش کار هایی را انجام می دهد و…

 

اگر قصد دانلود فیلم ghosted2023 را دارید لینک دانلود این فیلم معروف را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بهترین سایت دانلود فیلم های روز دنیا با لینک مستقیم و رایگان

بازیگران فیلم ghosted2023

 

بیشتر مطالعه کنید  سریال اسارت قسمت ۱۲۰

در این فیلم بازیگرانی مانند : کرس ایوانز ، آنا د ارماس ، آدرین برودی ، تیم بلیک نلسون ، مایک مو ، مروان کنزاری ، آنا دیویر اسمیت ، لیزی برادوی ، مصطفی شاکر ، ایمی سداریس ، تیت داناوان و… بازیگری کرده اند.

توضیحاتی درباره فیلم ghosted2023

 

این فیلم به مدت ۱۱۶ دقیقه با ژانر عاشقانه ، کمدی و اکشن با کارگردانی دکستر فلچر ساخته شده است و از طریق شبکه اپل تی وی پلاس در ۲۱ آوریل در سال ۲۰۲۳ به نمایش درآمده است. در این فیلم بازیگرانی همچون : تیم بلیک نلسون ، آنا د ارماس ، کریس ایوانز ، آدرین برودی ، مایک مو ، مروان کنزاری ، آنا دیویر اسمیت بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه کول با دختر خوشگلی به اسم سیدی آشنا می شود و به مرور زمان عاشق او می شود و وارد رابطه ای عاشقانه می شوند بعد از گذشت زمانی سیدی نا پدید می شود و به شهر لندن در کشور انگلستان می رود و همه را غافلگیر می کند و کول نیز غمگین می شود و او نیز برای غافلگیر کردن سیدی به شهر لندن می رود اما در آن جا با صحنه ای رو به رو می شود.

 

و می فهمد که سیدی آن شخصی نیست که می شناخته و سیدی را به صورت کامل اشتباه شناخته است او متوجه اشتباهات اخیرش می شود و برای حل اشتباهاتش کار هایی را انجام می دهد و…

بیوگرافی تیم بلیک نلسون

 

تیم بلیک نلسون در ۱۱ مه در سال ۱۹۶۴ در کشور آمریکا به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی در سال ۱۹۸۹ آغاز کرد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم ghosted2023 اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ghosted2023 در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام تیم بلیک نلسون

 

تیم بلیک نلسون به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام تیم بلیک نلسون را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام تیم بلیک نلسون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ghosted 2023 و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ghosted2023 در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا