فیلم و سریال

دانلود فیلم سه کام حبس با لینک مستقیم

آموزش دانلود فیلم سه کام حبس با لینک مستقیم

دانلود فیلم سه کام حبس با لینک مستقیم + کیفیت عالی. این فیلم یکی از بهترین فیلم های ایرانی می باشد. فیلم سه کام حبس با ژانر درام و اجتماعی با کارگردانی سامان سالور ساخته شده است و بازیگرانی مانند : محسن تنابنده ، پریناز ایزدیار ، سمیرا حسن پور و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم سه کام حبس با لینک مستقیم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سه کام حبس با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم سه کام حبس با لینک مستقیم

دانلود فیلم سه کام حبس با لینک مستقیم با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سه کام حبس با لینک مستقیم با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

دو زوج جوانی به اسم نسیم و مجتبی وجود دارد که آن ها عاشق یک دیگر هستند و به تازگی صاحب فرزندی شده اند و در شهر بزرگ تهران زندگی می کنند. نسیم و مجتبی زندگی ساده ای داشتند و مجتبی نیز ظروف پلاستیکی می فروخت و نسیم نیز عروسک درست می کرد. متاسفانه در یک روزی مجتبی تصادف می کند و در بیمارستان بستری می شود نسیم نیز برای این که بتواند از خانواده اش مراقب کند تلاش می کند.

 

بعد از گذشت مدتی نسیم متوجه می شود که مجتبی برای تهیه پول زیاد مواد مخدر خرید و فروش می کردند وقتی که مجتبی تصادف می کند به ارباب مواد مخدر بدهکار می شود و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم fall

توضیحاتی درباره فیلم سه کام حبس

 

فیلم سه کام حبس به مدت ۹۵ دقیقه در ۱۲ بهمن ماه در سال ۱۳۹۸ به انتشار درآمد و با کارگردانی سامان سالور ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: پریناز ایزدیار ، محسن تنابنده ، سمیرا حسن پور ، متین ستوده ، مریم بوبانی ، یدالله شادمانی ، محمد نظریان ، علیرضا مهران ، محمد اشکان فر بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه دو زوج جوانی به اسم نسیم و مجتبی وجود دارد که این دو عاشق یک دیگر هستند و به تازگی صاحب فرزندی شده اند و در شهر بزرگ تهران زندگی می کنند. نسیم و مجتبی زندگی ساده ای داشتند و مجتبی نیز ظروف پلاستیکی می فروخت و نسیم نیز عروسک درست می کرد. متاسفانه در یک روزی مجتبی تصادف می کند و در بیمارستان بستری می شود نسیم نیز برای این که بتواند از خانواده اش مراقب کند تلاش می کند.

 

بعد از گذشت مدتی نسیم متوجه می شود که مجتبی برای تهیه پول زیاد مواد مخدر خرید و فروش می کردند وقتی که مجتبی تصادف می کند به ارباب مواد مخدر بدهکار می شود و…

بازیگران فیلم سه کام حبس

 

در این فیلم بازیگرانی همچون : پریناز ایزدیار ، محسن تنابنده ، سمیرا حسن پور ، متین ستوده ، مریم بوبانی ، یدالله شادمانی ، محمد نظریان ، علیرضا مهران ، محمد اشکان فر بازیگری کرده اند.

بیوگرافی پریناز ایزدیار

 

خامم پریناز ایزدیار در ۸ شهریور ماه در سال ۱۳۶۴ در مازندران به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم از طریق پنجره من 2023

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم سه کام حبس اشاره کرد که لینک دانلود فیلم سه کام حبس با لینک مستقیم در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام پریناز ایزدیار

 

پریناز ایزدیار به دلیل محبوبیتی و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام پریناز ایزدیار را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام پریناز ایزدیار 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم سه کام حبس و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سه کام حبس با لینک مستقیم در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا