فیلم و سریال

دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور

دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور + کیفیت بالا. این فیلم طرفداران زیادی را از سر تا سر جهان دارد که به کارگردانی دکستر فلچر ساخته شده است و بازیگرانی همچون کریس ایوانز ، آنا د ارماس ، آدرین برودی ، مایک مو و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور

 

دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور

دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

 

خلاصه داستان فیلم ghosted 2023

 

پسری به اسم کول با دختری به اسم سیدی آشنا می شود و به مرور زمان وارد رابطه ای عاشقانه می شود بعد از گذشت زمانی سیدی نا پدید می شود و به شهر لندن در کشور انگلستان می رود و همه را غافلگیر می کند و کول نیز غمگین می شود و او نیز برای غافلگیر کردن سیدی به شهر لندن می رود اما در آن جا با صحنه ای رو به رو می شود.

و می فهمد که سیدی آن شخصی نیست که می شناخته و سیدی را به صورت کامل اشتباه شناخته است او متوجه اشتباهاتش می شود و در حال رفع آن ها می باشد و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۸۹

توضیحاتی درباره فیلم ghosted 2023

 

این فیلم با ژانر اکشن ، عاشقانه و کمدی با کارگردانی دکستر فلچر ساخته شده است. فیلم ghosted 2023 محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی و به مدت ۱۱۶ دقیقه ساخته شده و در ۲۱ آوریل در سال ۲۰۲۳ به اکران درآمد. در این فیلم بازیگرانی همچون : کریس ایوانز ، مایک مو ، تیم بلیک نلسون ، مروان کنزاری ، آنا دیویر اسمیت ، مصطفی شاکر ، ایمی سداریس و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه در این فیلم پسری به اسم کول با دختری به اسم سیدی آشنا می شود و به مرور زمان وارد رابطه ای عاشقانه می شود بعد از گذشت زمانی سیدی نا پدید می شود و به شهر لندن در کشور انگلستان می رود و همه را غافلگیر می کند و کول نیز غمگین می شود و او نیز برای غافلگیر کردن سیدی به شهر لندن می رود اما در آن جا با صحنه ای رو به رو می شود.

 

و می فهمد که سیدی آن شخصی نیست که می شناخته و سیدی را به صورت کامل اشتباه شناخته است او متوجه اشتباهاتش می شود و در حال رفع آن ها می باشد و…

بیوگرافی مایک مو

 

آقای مایک مو در ۱۹ اوت در سال ۱۹۸۳ در شهر آتلانتا به دنیا آمده است و او علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری در عرصه بدل کار و هنر های رزمی نیز فعالیت می کند.

 

مایک مو ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۶ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند و خوش بدرخشد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم ghosted 2023 اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام مایک مو

 

مایک مو به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام مایک مو را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام مایک مو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ghosted 2023 و بازیگران ان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا