فیلم و سریال

دانلود فیلم fast x

آموزش دانلود فیلم fast x

دانلود فیلم fast x + کیفیت عالی. فیلم fast x طرفداران زیادی را از سر تا سر ایران و جهان دارد که در ژانر اکشن و ماجراجویی به کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است. این سریال با هزینه ۳۴۰ میلیون دلار ساخته شده است و بازیگران معروفی مانند : میشل رودریگز ، جان سینا ، جیسون استاتهام و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم fast x را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم fast x

 

دانلود فیلم fast x

دانلود فیلم fast x با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم fast x با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم fast x

 

دومینیک تورتو یکی از مردان قوی این فیلم می باشد که با سایفر جنگ می کند و باید در از خانواده و دوستانش و گروهش در برابر سایفر محافظت کند تا به ان ها آسیبی نزند. سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد شده است تا دومینیک تورتو را از بین ببرد و خانواده و گروهش را نابود کند و انتقام پدرش را ا او بگیرد. اما دومینیک تورتو با سایفر جنگ می کند.

 

سایفر نقشه هایی را می کشد تا او را نابود کند اما دومینیک تورتو با استفاده از هوش خودش توانسته نقشه های سایفر و پسر سلطان مواد مخدر را به هم بریزد.

 

اگر قصد دانلود فیلم fast x را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحاتی درباره فیلم fast x 2023

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم زنان بدون مردان دوبله فارسی

این فیلم به کارگردانی لویی لترور ساخته شده است ‌که شرکت های اوریجینال فیلم ، یونیور سال پیک چرز ، وان ریس فیلمز ، راث کرشنبام ، پرفکت استورم انتر تینمنت در ساخت این فیلم نقش دارند. فیلم fast x محصول کشور آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی نیز تولید شده است و در سال ۲۰۲۳ به اکران در آمده است. لویی لتریر از بازیگران معروفی همچون جیسون استاتهام ، جان سینا ، ناتالی امانوئل ، جور دانا بروستر و… در فیلمش استفاده کرده است.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که دومینیک تورتو با سایفر جنگ می کند و باید در از خانواده و دوستانش و گروهش در برابر سایفر محافظت کند تا به ان ها آسیبی نزند. سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد شده است تا دومینیک تورتو را از بین ببرد و خانواده و گروهش را نابود کند و انتقام پدرش را ا او بگیرد. اما دومینیک تورتو با سایفر جنگ می کند.

 

سایفر نقشه هایی را می کشد تا او را نابود کند اما دومینیک تورتو با استفاده از هوش خودش توانسته نقشه های سایفر و پسر سلطان مواد مخدر را به هم بریزد.

بیوگرافی جیسون استاتهام (بازیگر)

 

آقای جیسون استاتهام در ۲۶ ژوئیه در سال ۱۹۶۷ در کشور انگلستان به دنیا آمده است او صاحب ۲ فرزند می باشد و با خانم رزی هانتین گتوند وایتلی ازدواج کرده است و یک زندگی خوشبختی دارد.

 

جیسون ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۳ آغاز کرده است که توانسته موفقیت های زیاد و فراوانی را رقم بزند

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the channel

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم fast x اشاره کرد که لینک دانلود فیلم fast x در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام جیسون استاتهام (بازیگر)

 

جیسون استاتهام بازیگر فیلم fast x به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جیسون استاتهام را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام جیسون استاتهام 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم fast x مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم fast x در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا