فیلم و سریال

دانلود فیلم fast x بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم fast x بدون سانسور

دانلود فیلم fast x بدون سانسور + کیفیت بالا. فیلم fast x به تازگیا سر و صدا های زیادی را به پا کرده است و توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود کند. این فیلم به کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است و محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم fast x بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم fast x بدون سانسور

 

دانلود فیلم fast x بدون سانسور

دانلود فیلم fast x بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم fast x بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان فیلم زیبای fast x

 

سایفر و دومینیک تورتو دشمن هم دیگر هستند. و سایفر یک تهدید بسیار بزرگی برای دومینیک تورتو هست چون سایفر قصد دارد تا دومینیک تورتو و گروه و خانواده اش را از بین ببرد و آن ها را نابود کند تا انتقام پدرش را از او بگیرد. دومینیک تورتو نیز وقتی که از این موضوع با خبر می شود گروهش را آماده می کند تا در برابر سایفر مبارزه کنند و اجازه ندهند که سایفر به آن ها آسیبی بزند.

 

سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود و هر دو برای مبارزه با دومینیک تورتو دشمن اصلی آن ها آماده سازی می کند اما سایفر نیز می داند که تورتو یک رقیب سر سختی است و به آسانی شکست نمی خورد و به همین علت نیز با دانته متحد می شود و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم استخراج دو

 

لینک دانلود فیلم fast x بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحات

 

فبلم fast x در ژانر اکشن و ماجراجویی به کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است که او توانسته یک فیلم بسیار موفقی را بسازد. از عوامل ساخت این فیلم می توان به جاستین لین و دن میزو و زک دین که فیلم نامه نویس این فیلم هستند اشاره کرد. فیلم fast x محصول کشور آمریکا می باشد و در تاریخ ۱۹ مه در سال ۲۰۲۳ به اکران درآمده است.

 

به صورت خلاصه سایفر و دومینیک تورتو دشمن هم دیگر هستند. و سایفر یک تهدید بسیار بزرگی برای دومینیک تورتو هست چون سایفر قصد دارد تا دومینیک تورتو و گروه و خانواده اش را از بین ببرد و آن ها را نابود کند تا انتقام پدرش را از او بگیرد. دومینیک تورتو نیز وقتی که از این موضوع با خبر می شود گروهش را آماده می کند تا در برابر سایفر مبارزه کنند و اجازه ندهند که سایفر به آن ها آسیبی بزند.

 

سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود و هر دو برای مبارزه با دومینیک تورتو دشمن اصلی آن ها آماده سازی می کند و…

بیوگرافی بری لارسون (بازیگر)

 

بری لارسون در ۱ اکتبر در سال ۱۹۸۹ در ساکرامنتو کالیفرنیا آمریکا به دنیا آمده است او تحصیلاتش را در تئاتر هنرستان آمریکا ادامه داده و به پایان رسانده است.

 

خانم بری لارسون ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۸ آغاز کرده است و توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود بکند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم از طریق پنجره من ۲

 

از محبوب ترین فیلم های او که به تازگیا نیز ترند شده است فیلم fast x می باشد. لینک دانلود فیلم fast x بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام بری لارسون (بازیگر)

 

بری لارسوت بازیگر محبوز فیلم fast x به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام بری لارسون را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام بری لارسون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم زیبای fast x مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم fast x بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا