فیلم و سریال

سریال بهای خوشبختی قسمت ۵۲

دانلود سریال بهای خوشبختی قسمت 52

سریال بهای خوشبختی قسمت ۵۲ + کیفیت عالی. سریال بهای خوشبختی یک سریال عربی می باشد و همان طور که می دانید این گونه سریال ها در ایران طرفداران زیادی دارند و علاقه مند هستند. این سریال به کارگردانی فکرت خدیقلو ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال بهای خوشبختی قسمت ۵۲ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال بهای خوشبختی قسمت ۵۲

 

سریال بهای خوشبختی قسمت ۵۲

دانلود سریال بهای خوشبختی قسمت ۵۲ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال بهای خوشبختی قسمت ۵۲ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این سریال زنی جوان وجود دارد که در یک شرکت بزرگی کار می کند بعد از گذشت مدتی همسرش را در یک اتفاق نا گواری از دست می دهد و او با یک بچه تنها می ماند. فرزندش به یک بیماری شدیدی به اسم سرطان مبتلا می شود و مادرش نیز برای درمان بیماری فرزندش او را به بیمارستان می برد اما هزینه های درمان بیماری فرزندش بسیار بالا می باشد و او هم از پس هزینه های آن بر نمی آید.

 

زن جوان از صاحب شرکتی که کار می کند درخواست کمک می کند که رئیس او را رد می کند و برای این که به او کمک کند از او درخواست بی شرمانه ای می کند و….

 

اگر قصد دانلود سریال بهای خوشبختی قسمت ۵۲ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  سریال گیلدخت قسمت ۵۲

توضیحاتی درباره سریال بهای خوشبختی

 

این سریال محصول کشور لبنان می باشد و به زبان عربی نیز ساخته شده است. سریال بهای خوشبختی در ژانر درام و اجتماعی به کارگردانی فکرت خدیقلو ساخته و انتشار شده است. در این سریال بازیگران معروفی مانند : باسل خیاط ، نیکولا مواواد هادی موکداد و‌… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه زنی که در یک شرکت بزرگی کار می کند بعد از گذشت زمانی همسرش را در یک اتفاق نا گواری از دست می دهد و او با یک بچه تنها می ماند. فرزندش به یک بیماری شدیدی به اسم سرطان مبتلا می شود.

 

و مادرش نیز برای درمان بیماری فرزندش او را به بیمارستان می برد اما هزینه های درمان بیماری فرزندش بسیار بالا می باشد و او هم از پس هزینه های آن بر نمی آید و برای درخواست کمک به شرکت و اتاق صاحب شرکت می رود و از او برای درمان فرزند ش کمک می خواهد اما او با این درخواست موافقت نمی کند و برای این که این درخواست را قبول کند درخواست برقراری رابطه جنسی با دختر جوان می کند و اتفاق های زیادی رخ می دهد و…

بیوگرافی بایل خیاط (بازیگر)

 

آقای باسل خیاط در ۲۹ اوت در سال ۱۹۷۷ در دمشق سوریه به دنیا آمده است و در حال حاضر نیز در حرفه بازیگری فعالیت می کند.

 

باسل ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۸ وقتی که ۲۱ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴

 

از محبوب ترین سریال های او می توان به سریال بهای خوشبختی اشاره کرد که لینک دانلود سریال بهای خوشبختی قسمت ۵۲ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام باسل خیاط (بازیگر)

 

آقای بایل خیاط بازیگر سریال بهای خوشبختی به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام باسل خیاط را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام باسل خیاط 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره کاربران درباره سریال بهای خوشبختی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال بهای خوشبختی قسمت ۵۲ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا