فیلم و سریال

دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور + کیفیت عالی‌. فیلم ورونیکا یکی از بهترین و ترسناک ترین فیلم های خارجی می باشد که داستان این فیلم درباره زندگی دختر ۱۵ ساله ای است که در کودکی پدرش رل از دست داده بود. این فیلم با کارگردانی پاکو پلاسا و با ژانر ترسناک ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور

 

دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم معروف یک دختر نو جوانی به اسم ورونیکا وجود دارد که او ۱۵ سال سن دارد. او وقتی که کودک بود متاسفانه پدرش را از دست داده بود و ورونیکا دلش برای پدرش تنگ شده بود در یک روزی در سال ۱۹۹۱ او با دوستانش و با پیشنهاد آن ها می خواهد روح پدرش را احضار کند.

 

وقتی که ورونیکا و دوستانش روح پدرش را احضار می کنند زندگی آن ها تغییر می کند و کابوس های فراوان ک زیادی می بیند و زندگی ورونیکا در مدت بسیار کمی دگرگون می شود و خیلی اتفاق های ترسناک و مرگ باری در زندگی او رخ می دهد و برای جنگ با آن ها باید آماده باشد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳

 

اگر قصد دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

اطلاعاتی درباره فیلم ورونیکا

 

این فیلم با کارگردانی پاکو پلاسا و با ژانر ترسناک ساخته شده لست. این فیلم محصول کشور اسپانیا می باشد و به زبان اسپانیایی ساخته شده و در تاریخ ۲۵ اوت سال ۲۰۱۷ به اکران در آمد. در فیلم ورونیکا بازیگرانی مانند : کارلا کامپرا ، کانسوئلو تروخیو ، آنا تور نت ، لتیسیا دلرا و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که یک دختر نو جوانی به اسم ورونیکا وجود دارد که او ۱۵ سال سن دارد. او وقتی که کودک بود متاسفانه پدرش را از دست داده بود و ورونیکا دلش برای پدرش تنگ شده بود در یک روزی در سال ۱۹۹۱ او با دوستانش و با پیشنهاد آن ها می خواهد روح پدرش را احضار کند.

 

وقتی که ورونیکا و دوستانش روح پدرش را احضار می کنند زندگی آن ها تغییر می کند و کابوس های فراوان ک زیادی می بیند و زندگی ورونیکا در مدت بسیار کمی دگرگون می شود و خیلی اتفاق های ترسناک و مرگ باری در زندگی او رخ می دهد و برای جنگ با آن ها باید آماده باشد و…

بیوگرافی کارلا کامپرا

 

کارلا کامپرا در سال ۱۹۹۹ در شهر بارسلونا به دنیا آمده است و او یکی از جوان ترین بازیگران خارجی می باشد.

 

خانم کارلا کامپرا ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در دوران نو جوانی آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم virgin forest 2022 زیرنویس چسبیده

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم ترسناک ورونیکا اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام کارلا کامپرا

 

کارلا کامپرا به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام کارلا کامپرا را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام کارلا کامپرا 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ترسناک ورونیکا و بازیگران ان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا