فیلم و سریال

دانلود فیلم روح شده ghosted 2023 بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم روح شده ghosted 2023 بدون سانسور

دانلود فیلم روح شده ghosted 2023 بدون سانسور + کیفیت عالی. این فیلم با کارگردانی دکستر فلچر به مدت ۱۱۶ دقیقه ساخته شده است. ژانر این فیلم کمدی ، ماجراجویی ، عاشقانه و اکشن می باشد. در فیلم روح شده بازیگرانی همچون مایک مو ، کریس ایوانز ، آنا د ارماس ، آدرین برودی ، تیم بلیک نلسون بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم روح شده ghosted 2023 بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم روح شده ghosted 2023 بدون سانسور

 

دانلود فیلم روح شده ghosted 2023 بدون سانسور

دانلود فیلم روح شده ghosted 2023 بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم روح شده ghosted 2023 بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم روح شده

 

در این فیلم محبوب پسری به اسم کول وجود دارد که او با دختری به اسم سیدی آشنا می شود و به مرور زمان وارد رابطه عاشقانه ای می شود بعد از گذشت زمانی سیدی نا پدید می شود و به شهر لندن می رود و همه را غافلگیر می کند و کول نیز ناراحت می شود و او نیز برای غافلگیر کردن سیدی به شهر لندن می رود اما در آن جا با صحنه ای رو به رو می شود.

 

و می فهمد که سیدی آن شخصی نیست که می شناخته و تعجب می کند و وارد شوک بزرگی می شود و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال گیلدخت قسمت ۵۲

 

اگر قصد دانلود فیلم روح شده ghosted 2023 بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

اطلاعاتی درباره فیلم روح شده

 

این فیلم معروف با ژانر عاشقانه و کمدی و اکشن و ماجرا جویی و با کارگردانی دکستر فلچر ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شده است که بازیگرانی مانند : کریس ایوانز ، آنا د ارماس ، آدرین برودی ، مایک مو ، تیم بلیک نلسون ، مروان کنزاری ، آنا دیویر اسمیت، لیزی برادوی در این فیلم بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه در این فیلم محبوب پسری به اسم کول وجود دارد که او با دختری به اسم سیدی آشنا می شود و به مرور زمان وارد رابطه عاشقانه ای می شود بعد از گذشت زمانی سیدی نا پدید می شود و به شهر لندن می رود و همه را غافلگیر می کند و کول نیز ناراحت می شود و او نیز برای غافلگیر کردن سیدی به شهر لندن می رود اما در آن جا با صحنه ای رو به رو می شود.

 

و می فهمد که سیدی آن شخصی نیست که می شناخته و تعجب می کند و وارد شوک بزرگی می شود و…

بیوگرافی مروان کنزاری

مروان کنزاری در ۱۶ ژانویه ماه در سال ۱۹۸۳ در کشور هلند به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۸ میلادی وقتی که ۲۵ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم روح شده اشاره کرد که لینک دانلود فیلم روح شده ghosted 2023 بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام مروان کنزاری

 

مروان کنزاری به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام مروان کنزاری را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام مروان کنزاری 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم روح شده و بازیگران ان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم روح شده ghosted 2023 بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا