فیلم و سریال

سریال گلهای خونی قسمت ۹۰

دانلود سریال گلهای خونی قسمت 90

سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ + کیفیت عالی. این سریال دیدنی به کارگردانی عمر بایکول در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است. سریال گلهای خونی محصول کشور ترکیه می باشد که اسم اصلی این سریال Kan çiçekleri می باشد.

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰

 

سریال گلهای خونی قسمت ۹۰

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

خانواده باران و دیلان با یک دیگر دشمن هستند. ماجرا از این قراره که اول خانواده دیلان بنا به اختلافاتی که داشتند قصد دارند تا مادر باران را به قتل برسانند و این کار را در یک حمله ای انجام می دهند و مادر باران را می کشند اما باران و خانواده او نمی دانند که چه کسی مقصر کشته شدن مادر باران است.

 

به مرور زمان بعد از بررسی های انجام شده متوجه شدند که خانواده دیلان مقصر کشته شدن مادر باران هستند در این حین آتش انتقام وجود آن ها را فرا گرفت و تنها هدفشان انتقام گرفتن از آن ها است.

 

باران نیز یکی از کسانی بود که خواستار انتقام از خانواده دیلان بود اما وقتی که متوجه می شود این آتش انتقام به او آسیب می زند و برای پایان دادن به این موضوع می خواهد با دیلان ازدواج تقلبی بکند. وقتی که این ازدواج صورت می گیرد ابتدا همه چیز فقط از روی تقلب بود اما به مرور زمان این ازدواج به واقعیت تبدیل می شود و….

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی تی تی با بهترین کیفیت اصلی

 

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله وجود دارد.

بازیگران سریال گلهای خونی

 

سریال گل های خونی طرفداران زیادی را در کشور ترکیه و ایران دارد. در این سریال بازیگران محبوبی همچون باریش باکتاش ، هالیل اوزون ، برکای چینار ، برکای اتش و… بازیگری کرده اند.

توضیحاتی مختصر درباره سریال گلهای خونی

 

سریال گلهای خونی در ژانر درام و عاشقانه با کارگردانی عمر بایکول ساخته شده است و محصول کشور ترکیه می باشد و به زبان ترکی استانبولی نیز ساخته شده است. این سریال در سال ۲۰۲۲ ساخته شده و از طریق شبکه kanal 7 ترکیه به نمایش درآمده است.

 

در این سریال بازیگران معروفی همچون : برکای اتش ، برکای چینار ، اکرم ارال تونا ، ییلماز اولو تاش ، هیلال کووت ، باریش باکتاش و… بازیگری کرده اند.

بیوگرافی برکای چینار (بازیگر)

 

برکای چینار در سال ۱۹۹۶ در کشور ترکیه به دنیا آمده است و یکی از خوشتیپ ترین بازیگران ترکیه ای می باشد. برکای علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری درحرفه مدلینگ نیز فعالیت می کند و مدل آژانس های تبلیغاتی می باشد.

 

به گفته خود آقای برکای چینار از دوران بچگی علاقه ی شدیدی به بازیگری در سریال ها داشت و همیشه یکی از آرزو های او بود. وقتی که بزرگ شد خیلی زود وارد این عرصه شد و توانست موفقیت های زیادی را رقم بزند.

 

در حال حاضر اطلاعاتی درباره رابطه های برکای چینار در دستمان وجود ندارد اما به محض انتشار این مطلب ادیت خواهد شد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم کریون شکارچی

 

از محبوب ترین سریال های این بازیگر محبوب می توان به سریال معروف ترکیه ای گلهای خونی اشاره کرد که لینک دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ در ابتدای مقاله وجود دارد‌.

پیج اینستاگرام برکای چینار (بازیگر)

اقای برکای چینار بازیگر سریال زیبای گلهای خونی به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام برکای چینار 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما کاربران عزیز درباره سریال گلهای خونی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا