فیلم و سریال

فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۴

دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۴

فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۴ + کیفیت فوق العاده. فیلم چشم چران عمارت طرفداران زیادی را از سر تا سر ایران و ترکیه دارد. این فیلم در کم تربن زمان ممکن توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود بکند.

اگر قصد دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۴ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۴

 

فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۴

دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۴ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۴ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

فرید پسر اهل خوش گذرانی و چشم چران و خوش تیپ می باشد و او شب ها نیز در کلاب می گذراند و هر شب و روز با یک دختری وارد رابطه می شود بعد از گذشت زمانی او با دختری به اسم سیران آشنا می شود در ابتدای هیچ رابطه ای بین این دو وجود نداشت اما به مرور زمان جرقه های عشق و عاشقی در بین شان اتفاق افتاد و کم کم به یک دیگر عاشق شدند اما در یک روز عادی پلیس برای دستگیری فرید به خانه اش می اید و پدر بزرگش نیز مجبور می شود تا برای این که از او محافظت کند

 

دختری را از یک خانواده دیگری که در زادگاه پدر بزرگش نیز زندگی می کند را با فرید عقد کند اما فرید از این موضوع راضی نیس و در ادامه اتفاق های زیادی رخ میدهد که به نفع فرید است و‌…

بیشتر مطالعه کنید  فیلم رقص دختران اکباتان (بهترین کیفیت نسخه اصلی)

 

اگر قصد دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۴ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

فیلم چشم چران عمارت در کدام شهر ساخته شده است؟

 

این فیلم در شهر های استانبول و غازیانتیپ ساخته شده است.

اطلاعاتی درباره فیلم دیدنی چشم چران عمارت

 

فیلم چشم چران عمارت به زبان ترکیه ای Yali Çapkini می باشد که به کارگردانی بورچو الپتکین و الپتکین بوز کورت و با آهنگ سازی گلدیار تانریدا گلی ساخته شده است و به مدت ۱۵۰ دقیقه تولید شده و در ۲۳ سپتامبر سال ۲۰۲۲ ار طریق شبکه استار تی وی منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی مانند: امره آلتوغ ، گزده کانسو ، گلچین سانتیر جی اوغلو ، افرا ساراچ اوغلو ، مرت رمضان دمیر ، چتین تکیندور ، شریف سزر ، ارسین ارجه ، بریل پوزام ، دوگوکان پولان و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت نسبتا خلاصه فرید پسر اهل خوش گذرانی و چشم چران و خوش تیپ می باشد و او شب ها نیز در کلاب می گذراند و هر شب و روز با یک دختری وارد رابطه می شود بعد از گذشت زمانی او با دختری به اسم سی ران آشنا می شود در ابتدای هیچ رابطه ای بین این دو وجود نداشت اما به مرور زمان جرقه های عشق و عاشقی در بین شان اتفاق افتاد و کم کم به یک دیگر عاشق شدند اما در یک روز عادی پلیس برای دستگیری فرید به خانه اش می اید و پدر بزرگش نیز مجبور می شود تا برای این که از او محافظت کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال امانت قسمت 552

 

دختری را از یک خانواده دیگری که در زادگاه پدر بزرگش نیز زندگی می کند را با فرید عقد کند و…

بیوگرافی گزده کانسو (بازیگر)

 

گزده کانسو در ۲۳ اوت در سال ۱۹۸۰ در غازی عینتاب به دنیا آمده است او دوران کودکی اش را نیز در این شهر گذرانده است.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۵ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان موفقیت های زیادی را رقم زده است.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم چشم چران عمارت اشاره کرد که لینک دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۴ در ابتدای مقاله وجود دارد.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم چشم چران عمارت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۴ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

سایت شرط بندی معتبر

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا