فیلم و سریال

سریال اسارت قسمت ۱۱۱

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۱

سریال اسارت قسمت ۱۱۱ + کیفیت بالا. کشور ترکیه سریال و فیلم های متعددی می سازد که طرفداران خاص خودش را دارد. سریال اسارت نیز یکی از بهترین سریال های ترکیه ای می باشد که مخاطبان خاص خودش را دارد. این سریال به کارگردانی ایهان اوزن و سرکات موت ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۱ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۱

 

سریال اسارت قسمت ۱۱۱

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۱ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۱ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

اورهون یک مردی مغرور و سر می باشد که مال و ثروت زیادی دارد و یکی از اشخاص ثروتمند می باشد. متاسفانه پدرش اورهون را در دوران کودکی ترک کرده است و او نیز اصلا پدرش را ندیده است و مادرش نیز یک زنی عجیب و غریب است که هیچ محبتی را به پسر و دو دخترش نداده است و یکی از مغرور ترین انسان ها می باشد. نیهان خواهر اورهون یک پزشک است و برای انجام کار های خیر خواه به آفریقا رفته است.

 

اما متاسفانه یک گروه نیسان را مسموم می کنند و او را می کشند و اورهون نیز برای پیدا کردن خواهرش کشته شدش با زن جوانی که کار او قاچاق انسان است همکاری می کند و…

 

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۱ را دارید لینک دانلود این سریال زیبا را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم evil dead rise 2023

توضیحاتی درباره سریال اسارت

 

این سریال دیدنی محصول کشور ترکیه می باشد که در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی ایهان اوزون و سرکات موت ساخته شده است که از طریق شبکه kanal 7 به اکران درآمده است. در این سریال بازیگرانی مانند: جنک تورون ، ماهاسین مرابت ، علی یاغیز ، هیلال آنای و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه اورهون یک مردی مغرور و سر می باشد که مال و ثروت زیادی دارد و یکی از اشخاص ثروتمند می باشد. متاسفانه پدرش اورهون را در دوران کودکی ترک کرده است و او نیز اصلا پدرش را ندیده است و مادرش نیز یک زنی عجیب و غریب است که هیچ محبتی را به پسر و دو دخترش نداده است و یکی از مغرور ترین انسان ها می باشد. نیهان خواهر اورهون یک پزشک است و برای انجام کار های خیر خواه به آفریقا رفته است.

 

اما متاسفانه یک گروه نیسان را مسموم می کنند و او را می کشند و….

بیوگرافی جنک تورون (بازیگر)

 

آقای جنک تورون در ۲۴ مارس سال ۱۹۷۴ در کشور ترکیه به دنیا آمده است. پدر او یکی از خوانندگان سنتی بود که پدرش باعث شد او وارد حرفه بازیگری شود.

 

جنک تورون ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در دوران نو جوانی آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در سریال و فیلم های زیادی بازیگری کند.

 

از محبوب ترین سریال های او می توان به سریال اسارت اشاره کرد که لینک دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۱ در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی لرد

پیج اینستاگرام جنک تورون (بازیگر)

 

جنک تورون بازیگر سریال زیبای اسارت به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جنک تورون را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام جنک تورون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره سریال اسارت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۱ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا