فیلم و سریال

سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۵

دانلود سریال خواهران و برادران قسمت 205

سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۵ + کیفیت عالی. سریال خواهران و برادران توانسته در این مدتی که پخش می شود مخاطبان خاص خودش را جلب کند و به یکی از بهترین سریال های ترکیه ای تبدیل شود. این سریال به کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۵ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۵

 

سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۵

دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۵ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۵ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

۴ برادر و خواهری به اسم های قدیر ، امل ، آسیه ، عمر وجود دارند که آن ها در یک خانواده ای خوشبخت و شاد هستند اما متاسفانه والدینشان را در یک حادثه بسیار نا گواری از دست می دهند و ۲ خواهر و ۲ برادر تنها می مانند و هیچ کسی را برای نگه داری از آن ها ندارند. آن ها تصمیم می گیرند کار کنند تا بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند و به راحتی زندگی کنند.

 

ابتدا آن ها خانه ای را اجاره می کنند و در کنار این که به مدرسه هم می روند کار هم می کنند و خرج و مخارجشان را در می‌آورند. بعد از گذشت مدتی کم کم چندین اتفاق هایی رخ می دهد که درباره مرگ پدر و مادرشان است و راز هایی درباره این موضوع آشکار می شود و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال چینی تا پایان ماه قسمت 27

اطلاعاتی درباره سریال خواهران و برادران

 

این سریال در ژانر درام ، عاشقانه و نواجوانان به کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است که ابتدا از طریق شبکه atv به نمایش درآمده است. در این سریال بازیگرانی مانند : جلیل نالچاکان ، فادیک سوین اتا سوی ، جنید مته ، ییعیت کوچاک ، سو بورجو یازگی جوشکون ، اونور سعید یاران ، جهان شیمشک ، ملیس مینکاری ، رجب اوستا ، آیلین آکپینار و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این سریال زیبا و محبوب از این قراره که ۴ برادر و خواهری به اسم های قدیر ، امل ، آسیه ، عمر وجود دارند که آن ها در یک خانواده ای خوشبخت و شاد هستند اما متاسفانه والدینشان را در یک حادثه بسیار نا گواری از دست می دهند و ۲ خواهر و دو برادر تنها می مانند و هیچ کسی را برای نگه داری از آن ها ندارند. آن ها تصمیم می گیرند کار کنند تا بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند و به راحتی زندگی کنند.

 

ابتدا آن ها خانه ای را اجاره می کنند و در کنار این که به مدرسه هم می روند کار هم می کنند و خرج و مخارجشان را در می‌آورند. بعد از گذشت مدتی کم کم چندین اتفاق هایی رخ می دهد که درباره مرگ پدر و مادرشان است و راز هایی درباره این موضوع آشکار می شود و….

 

اگر قصد دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۵ را دارید لینک دانلود این سریال زیبا را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم خارجی دوبله فارسی بدون سانسور عاشقانه

پیج اینستاگرام خالد اوزگور ساری (بازیگر)

 

خالد اوزگور ساری بازیگر محبوب سریال خواهران و برادران به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام خالد اوزگور ساری را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام خالد اوزگور ساری 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره کاربران عزیز درباره سریال زیبای خواهران و برادران مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۵ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا