فیلم و سریال

دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۲

آموزش دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت 32

دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۲ + کیفیت عالی. این فیلم محصول کشور ترکیه می باشد که اسم ترکیه ای آن نیز yali çapkini می باشد. فیلم چشم چران عمارت در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی بورچو الپتکین و الپتکین بوز کورت ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۲ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۲

 

دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۲

دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۲ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۲ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم چشم چران عمارت

 

فرید پسری اهل خوش گذرانی و چشم چران و خوش تیپ می باشد بعد از زمانی او با دختری به اسم سیران آشنا می شود در ابتدای هیچ رابطه ای بین این دو وجود نداشت اما به مرور زمان جرقه های عشق و عاشقی در بین شان اتفاق افتاد و کم کم به یک دیگر عاشق شدند اما در یک روز عادی پلیس برای دستگیری فرید به خانه اش می آید و پدر بزرگش نیز مجبور می شود تا برای این که از او محافظت کند

 

دختری را از یک خانواده دیگری که در زادگاه پدر بزرگش نیز زندگی می کند را با فرید عقد کند اما فرید از این موضوع راضی نیس و در ادامه اتفاق های زیادی رخ می دهد و..

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم geostorm 2017

اطلاعاتی درباره فیلم چشم چران عمارت

 

این فیلم دیدنی به کارگردانی بورجو الپتکین و الپتکین بوز کورت ساخته شده است. فیلم زیبای چشم چران عمارت در حال حاضر به مدت ۳۲ قسمت تولید شده و ادامه دارد. در فیلم چشم چران عمارت بازیگران معروفی همچون افرا ساراچ اوغلو ، چتین تکیندور ، مرت رمضان دمیر ، گلچین سانتیز جی اوغلو و‌… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم محبوب به این شکل است که فرید پسری اهل خوش گذرانی و چشم چران و خوش تیپ می باشد بعد از زمانی او با دختری به اسم سیران آشنا می شود در ابتدای هیچ رابطه ای بین این دو وجود نداشت‌.

 

اما به مرور زمان جرقه های عشق و عاشقی در بین شان اتفاق افتاد و کم کم به یک دیگر عاشق شدند اما در یک روز عادی پلیس برای دستگیری فرید به خانه اش می آید و پدر بزرگش نیز مجبور می شود تا برای این که از او محافظت کند

 

دختری را از یک خانواده دیگری که در زادگاه پدر بزرگش نیز زندگی می کند را با فرید عقد کند و….

بیوگرافی افرا ساراچ اوغلو (بازیگر)

 

افرا ساراچ اوغلو در سال ۱۹۹۷ در استانبول ترکیه به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات می باشد‌. و تحصیلاتش را نیز در اسکی شهیر به پایان رسانده است.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۱۶ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم چشم چران عمارت اشاره کرد که لینک دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۲ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام افرا ساراچ اوغلو (بازیگر)

 

افرا ساراچ اوغلو بازیگر فیلم چشم چران عمارت به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام افرا ساراچ اوغلو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم چشم چران عمارت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۲ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا