فیلم و سریال

دانلود فیلم زنان بدون مردان

آموزش دانلود فیلم زنان بدون مردان

دانلود فیلم زنان بدون مردان + کیفیت عالی. این فیلم زیبا به کارگردانی شیرین نشاط و شجاع آذری ساخته شده است. در فیلم زنان بدون مردان بازیگرانی مانند : پگاه فریدونی ، شبنم طلوعی ، اریتا شهرزاد ، آنا پیروز ، طهمورث تهرانی و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم زنان بدون مردان را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم زنان بدون مردان

 

دانلود فیلم زنان بدون مردان

دانلود فیلم زنان بدون مردان با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم زنان بدون مردان با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

داستان این فیلم زیبا از این قرار است که ۴ شخصیت اصلی زنی وجود دارد اولی کنشگر سیاسی است که فعالیت های اقتصادی و سیاسی را در جامعه انجام می دهد و شرایط هایی را نشان می دهد دومی یک زنی میان سال که بسیار پولدار و زیبا است او نیز فردی با غرور و پولدار می باشد که فعالیت هایی را در جامعه انجام می دهد.

 

سومی هم یک زنی تن فروشی است که متاسفانه با برقراری رابطه های جنسی با مردان کسب درآمد می کند و در ازای برقراری رابطه جنسی درآمد کسب می کند. چهارمی یک دختری ساده و سنتی است که مانند سایر مردم یک انسان عادی است و به زندگی اش در جامعه ادامه میدهد و…

 

اگر قصد دانلود فیلم زنان بدون مردان را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳

بازیگران فیلم زنان بدون مردان

 

در این فیلم دیدنی بازیگرانی همچون زهرا امیر ابراهیمی ، پگاه فریدونی ، اریتا شهرزاد ، آنا پیروز ، شبنم طلوعی ، طهمورث تهرانی ، نوید اخوان ، بیژن دانشمند ، نادر فرمان ، میترا زاهدی ، مینا آذریان ، سعید اویسی ، شهرنوش پارسی پور ، عباس بختیاری ، احمد دین و… بازیگری کرده اند.

توضیحاتی درباره فیلم زنان بدون مردان

 

این فیلم دیدنی به تهیه کنندگی شجاع آذری ، فیلیپ بابر ، باربرا گلداستون و به کارگردانی شیرین نشاط و شجاع آذری ساخته شده است. فیلم زنان بدون مردان به مدت ۹۵ دقیقه تولید شده است و در کشور های آلمان، اتریش و فرانسه نیز فیلم برداری شده است. در این فیلم بازیگران محبوبی مانند زهرا امیر ابراهیمی و مینا آذریان ، میترا زاهدی ، سعید اویسی ، شهر نوش پارسی پور ، نادر فرمان و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم از این قراره که اولی کنشگر سیاسی است که فعالیت های اقتصادی و سیاسی را در جامعه انجام می دهد و شرایط هایی را نشان می دهد دومی یک زنی میان سال که بسیار پولدار و زیبا است او نیز فردی با غرور و پولدار می باشد که فعالیت هایی را در جامعه انجام می دهد.

 

سومی هم یک زنی تن فروشی است که متاسفانه با برقراری رابطه های جنسی با مردان کسب درآمد می کند و در ازای برقراری رابطه جنسی درآمد کسب می کند. چهارمی یک دختری ساده و سنتی است که مانند سایر مردم یک انسان عادی است و به زندگی اش در جامعه ادامه می دهد و..

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم باتلاق شنی

پیج اینستاگرام زهرا امیر ابراهیمی (بازیگر)

 

زهرا امیر ابراهیمی بازیگر فیلم زیبای زنان بدون مردان به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر معروف را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام زهرا امیر ابراهیمی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم زنان بدون مردان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم زنان بدون مردان در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا