فیلم و سریال

سریال آتش و باد قسمت ۴۵

دانلود سریال آتش و باد قسمت 45

سریال آتش و باد قسمت ۴۵ + کیفیت عالی. این سریال زیبا به کارگردانی مجتبی راعی در ژانر درام ، اکشن ، عاشقانه ساخته شده است. در این سریال بازیگران محبوبی همچون لاله اسکندری ، نادر فلاح ، حسین محجوب ، سهیلا رضوی ، فرخ نعمتی ، قاسم زارع ، داریوش کاردان ، محمود پاک نیت و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال آتش و باد قسمت ۴۵ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال آتش و باد قسمت ۴۵

 

سریال آتش و باد قسمت ۴۵

دانلود سریال آتش و باد قسمت ۴۵ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال آتش و باد قسمت ۴۵ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان سریال زیبای آتش و باد

 

سرخو که کد خدای ایل دارون و بهادر که کد خدای ایل پازن باهم مخالفت هایی بسیار شدیدی دارند اما بنا به دلایلی مدتی این کینه و مخالفت به پایان رسیده است تا به این که سرخو کد خدای ایل دارون به خواستگار دختر خوشگل و کم سن بهادر می رود. در این حین آتش کینه های بهادر فوران می کند و با قاطعیت کامل با این کار او مخالفت می کند.

 

بعد از این اتفاق ها دوباره مخالفت های شدیدی بین این دو طایفه به وجود می آید و هر طایفه از کد خدای خودشان حمایت می کند و مشکلات بسیار زیادی هم برای بهادر و هم برای سرخو به وجود می آید و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال نیکان قسمت 28

بازیگران سریال آتش و باد

 

در این سریال بازیگرانی مانند: لاله اسکندری ، محمود پاک نیت ، نادر فلاح ، فرخ نعمتی ، حسین محجوب ، سهیلا رضوی ، قاسم زارع ، داریوش کاردان ، کریم اکبری مبارکه ، صدرالدین حجازی ، صالح میرزا آقایی ، بیوک میرزایی ، مهدی فقیه و… بازیگری کرده اند.

اطلاعاتی درباره سریال آتش و باد

 

سریال دیدنی آتش و باد در ژانر درام ، اکشن ، عاشقانه ، به کارگردانی مجتبی راعی ساخته شده است. این سریال به مدت ۵۷ قسمت تولید شده است و در ۲۶ اسفند ماه در سال ۱۴۰۱ از طریق شبکه صدا و سیما به اکران درآمده است. در سریال آتش و باد بازیگرانی مانند : لاله اسکندری ، محمود پاک نیت ، سهیلا رضوی ، قاسم زارع ، داریوش کاردان ، کریم اکبری مبارکه ، فرخ نعمتی و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه سرخو که کد خدای ایل دارون و بهادر که کد خدای ایل پازن باهم مخالفت هایی بسیار شدیدی دارند اما بنا به دلایلی مدتی این کینه و مخالفت به پایان رسیده است تا به این که سرخو کد خدای ایل دارون به خواستگار دختر خوشگل و کم سن بهادر می رود. در این حین آتش کینه های بهادر فوران می کند و با قاطعیت کامل با این کار او مخالفت می کند.

 

بعد از این اتفاق ها دوباره مخالفت های شدیدی بین این دو طایفه به وجود میاید و…

 

اگر قصد دانلود سریال آتش و باد قسمت ۴۵ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم bird box barcelona 2023

پیج اینستاگرام لاله اسکندری (بازیگر)

 

خانم لاله بازیگر سریال آتش و باد به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام لاله اسکندری را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام لاله اسکندری 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره کاربران درباره سریال آتش و باد مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال آتش و باد قسمت ۴۵ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا