فیلم و سریال

سریال نیکان قسمت ۲۸

معرفی سریال نیکان قسمت 28

سریال نیکان قسمت ۲۸ با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز قرار گرفته شده است. فیلم نیکلن مجموعه تلویزیونی محصول کشور ایران می باشد که به کارگردانی علی سراهنگ و به تهیه کنندگی کامران مجیدی ساخته شده است. این فیلم در سال ۱۴۰۲ تولید شده و به نمایش درآمده است.

اگر قصد دانلود سریال نیکان قسمت ۲۸ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال نیکان قسمت ۲۸ با کیفیت بالا

 

سریال نیکان قسمت ۲۸

دانلود سریال نیکان قسمت ۲۸ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال نیکان قسمت ۲۸ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

نیکان یکی از دختر های با هوش و بسیار جذاب می باشد که در طول زندگی اش متحمل مشکلات بسیار سر سختی شده است اما با این وجود او توانسته از پس تمام مشکلات زندگی اش بر بیاید و به زندگی اش ادامه دهد. بعد از مدتی نیکان تصمیم می گیرد تا خود را وارد چالش های جدید زندگی کند و از تمام لحظات زندگی لذت ببرد و در کنار آن نیز کسب درآمد کند وقتی او چالش های جدید زندگی اش را امتحان می کند مشکلات خانوادگی نیز به سراغ او می آید و تنها دلیل اصلی که مشکلات خانوادگی برای پیش می آید انجام کار های خلافی است که می تواند او را نیز زندانی کند

 

مانند قاچاق دارو. او تمام تلاش خود را می کند تا کسب درآمد کند و پول در بیارد اما به خاطر انجام چندین کار های مختلف به دردسر شدیدی می افتد و باعث می شود حتی زندگی او از هر لحاظ تغییر کند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم everything everywhere all at once

 

اگر قصد دانلود سریال نیکان قسمت ۲۸ را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره سریال نیکان

 

سریال نیکان در ژانر درام و اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی سراهنگ ساخته شده است.این سریال جزو پر طرفدار ترین سریال های ایرانی می باشد و بازیگرانی همچون مهدی صباغی ، پژمان بازغی ، سیما تیرانداز ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه نیکان یکی از دختر های باهوش و بسیار جذاب می باشد که در طول زندگی اش متحمل مشکلات بسیار سر سختی شده است اما با این وجود او توانسته از پس تمام مشکلات زندگی اش بر بیاید و به زندگی اش ادامه دهد. بعد از مدتی نیکان تصمیم می گیرد تا خود را وارد چالش های جدید زندگی کند و از تمام لحظات زندگی لذت ببرد و در کنار آن نیز کسب درآمد کند وقتی او چالش های جدید زندگی اش را امتحان می کند مشکلات خانوادگی نیز به سراغ او می آید و تنها دلیل اصلی که مشکلات خانوادگی برای پیش می آید انجام کار های خلافی است که می تواند او را نیز زندانی کند

 

مانند قاچاق دارو. او تمام تلاش خود را می کند تا کسب درآمد کند و پول در بیارد اما به خاطر انجام چندین کار های مختلف به دردسر شدیدی می افتد و باعث می شود و…

 

اگر قصد دانلود سریال نیکان قسمت ۲۸ با کیفیت بالا را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود زیرنویس فیلم culpa mia

پیج اینستاگرام مهدی صباغی (بازیگر)

 

مهدی صباغی بازیگر سریال نیکان به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام مهدی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام مهوی صباغی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره سریال نیکان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال نیکان قسمت ۲۸ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا