فیلم و سریال

سریال امانت قسمت ۵۵۲

دانلود سریال امانت قسمت 552

سریال امانت قسمت ۵۵۲ + کیفیت عالی. این سریال زیبا به کارگردانی ۳ کارگردانی به اسم های سرکان موت ، تانر تونچ ، ایهان اوزون ساخته شده است‌. این سریال در واقع زندگی یک دختر جوان را به تصویر می کشد که اتفاق های نا گواری در زندگی اش رخ داده است.

اگر قصد دانلود سریال امانت قسمت ۵۵۲ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال امانت قسمت ۵۵۲

 

سریال امانت قسمت ۵۵۲

دانلود سریال امانت قسمت ۵۵۲ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال امانت قسمت ۵۵۲ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان سریال امانت

 

این سریال زندگی دختر جوانی به اسم کوثر را به تصویر می کشد. کوثر در یک خانواده بسیار فقیر به دنیا آمده است. او با پسری خوشتیب آشنا می شود و با او ازدواج می کند و عروس کریملی ها می شود اما پدرش از این ازدواج بسیار نا راضی بود و به همین دلیل با دخترش قطع ارتباط کرد.

 

کریملی ها خانواده ای بسیار ثروتمندی هستند. به مرور زمان ان ها صاحب فرزند می شوند و متاسفانه بعد از ۵ سال همسر کوثر می میرد و او با پسر ۵ ساله اش تنها می ماند و چاره ای جز بازگشت به پیش خانواده اش ندارد اما در این حین یک اتفاق وحشتناکی به کوثر می افتد و او در بستر مرگ قرار می گیرد و در وصیت نیز پسر ۵ ساله اش را هم به خواهرش سحر و هم به برادر همسرش یامان امانت می کند که در این ماجرا کم کم عشق بین یامان و سحر کشف می شود و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم استخراج 2 دوبله فارسی بدون سانسور

اطلاعاتی درباره سریال امانت

 

این سریال در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی ایهان اوزون ، تانر تونچ ، سرکای موت ساخته شده است. سریال امانت محصول کشور ترکیه می باشد که ابتدا در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و از طریق شبکه kanal 7 ترکیه به اکران درآمده است.

 

خلاصه داستان این سریال از این قراره که کوثر در یک خانواده بسیار فقیر به دنیا آمده است. او با پسری خوشتیب آشنا می شود و با او ازدواج می کند و عروس کریملی ها می شود اما پدرش از این ازدواج بسیار نا راضی بود و به همین دلیل با دخترش قطع ارتباط کرد.

 

کریملی ها خانواده بسیار ثروتمندی هستند. به مرور زمان ان ها صاحب فرزند می شوند و متاسفانه بعد از ۵ سال همسر کوثر می میرد و او با پسر ۵ ساله اش تنها می ماند و چاره ای جز بازگشت به پیش خانواده اش ندارد اما در این حین یک اتفاق وحشتناکی به کوثر می افتد و او در بستر مرگ قرار می گیرد و در وصیت نیز پسر ۵ ساله اش را هم به خواهرش سحر و هم به برادر همسرش یامان امانت می کند و…

 

اگر قصد دانلود سریال امانت قسمت ۵۵۲ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدا مقاله پیدا کنید.

پیج اینستاگرام گولدرن گولر (بازیگر)

 

گولدرن گولر بازیگر سریال زیبای امانت به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم قانون شکنان ۳ دوبله فارسی بدون سانسور

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام گولدرن گولر را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام گولدرن گولر 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره سریال امانت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال امانت قسمت ۵۵۲ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا