فیلم و سریال

دانلود فیلم the last boy scout

آموزش دانلود فیلم the last boy scout

دانلود فیلم the last boy scout با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم the last boy scout فیلمی است که در سال ۱۹۹۱ به کارگردانی تونی اسکات با موفقیت ساخته شد. تهیه کنندگی این فیلم را نیز جوئل سیلور و مایکل لوی بر عهده داشته اند.

اگر قصد دانلود فیلم the last boy scout را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم the last boy scout با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم the last boy scout

دانلود فیلم the last boy scout با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم the last boy scout با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم کسی وجود دارد که به فوتبال آمریکایی علاقه ی بسیار زیادی دارد و به راحتی می تواند از پس این کار بر بیاید وقتی خانواده او متوجه این موضوع می شود او را به یک کلاس فوتبال آمریکایی ثبت نام می کنند تا در آن جا آموزش ببیند بعد از گذشت مدتی و تموم شدن آموزش ها ، او با یک تیم فوتبال امریکایی قرار داد می بندد و شروع به بازی کردن در این تیم می شود بعد از مدتی او کم کم به دلیل استعداد و توانایی که داشته به یه ستاره بزرگ فوتبال آمریکایی تبدیل می شود.

 

در یک روزی در پی تماس یک تلفن بسیار مشکوکی این ستاره بزرگ آمریکایی به قتل می رسد و کشور ایالات متحده آمریکا نیز یک مامور مخفی می فرستد تا ماجرا را بررسی کند این مامور مخفی نیز تمام تلاش های خود را انجام می دهد تا تا بتواند دلیل مرگ این ستاره بزرگ فوتبال آمریکایی را پیدا کند اما بعد از گذشت مدتی و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال the idol

 

اگر قصد دانلود فیلم the last boy scout را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم the last boy scout

 

فیلم the last boy scout به تهیه کنندگی مایکل لوی و جوئل سیلور و به کارگردانی تونی اسکات ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و به مدت ۱۰۵ دقیقه نیز تولید شده است در تاریخ ۱۳ دسامبر سال ۱۹۹۱ به اکران درآمده است. در این فیلم بازیگرانی همچون بروس ویلیس ، دیمون وینز ، چلسی فیلد ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه شخصی وجود دارد که به فوتبال آمریکایی علاقه بسیار زیادی دارد و به راحتی می تواند از پس این کار بر بیاید وقتی خانواده او متوجه این موضوع می شود او را به یک کلاس فوتبال آمریکایی ثبت نام می کنند تا در آن جا آموزش ببیند بعد از گذشت مدتی و تموم شدن آموزش ها ، او با یک تیم فوتبال امریکایی قرار داد می بندد و شروع به بازی کردن در این تیم می شود بعد از مدتی او کم کم به دلیل استعداد و توانایی که داشته به یه ستاره بزرگ فوتبال آمریکایی تبدیل می شود.

 

در یک روزی در پی تماس یک تلفن بسیار مشکوکی این ستاره بزرگ آمریکایی به قتل می رسد و کشور ایالات متحده آمریکا نیز یک مامور مخفی می فرستد تا ماجرا را بررسی کند این مامور مخفی نیز تمام تلاش های خود را انجام می دهد تا تا بتواند دلیل مرگ این ستاره بزرگ فوتبال آمریکایی را پیدا کند و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۶۴

پیج اینستاگرام بروس ویلیس (بازیگر)

 

بروس ویلیس بازیگر فیلم the last boy scout به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام بروس ویلیس را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام بروس ویلیس 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم the last boy scout مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم the last boy scout در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا