فیلم و سریال

دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم

آموزشدانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم + کیفیت عالی. فیلم زیبای ابلق یک فیلم ایرانی با طرفداران زیاد می باشد این فیلم به کارگردانی نرگس ابیار ساخته شده است و در ۲۶ مرداد ماه در سال ۱۴۰۱ انتشار یافته است. بازیگران محبوبی همچون مهرام احمدی ، گلاره عباسی ، گیتی معینی ، الناز شاکر دوست و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم

دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طراح داستان

 

زنی وجود دارد که او نقش یک مادر را در این فیلم ایفا می کند. این زن به تنهایی با فرزندش در یک خانه ی متوسطی زندگی می کنند که برای این که بتوانند خرج و مخارج ها زندگی شان را به دست بیاورند باید کار کند و او نیز در یک مکانی کاری را پیدا می کند و کارش را شروع می کند اما از طرف دیگر اگر او به کارش برود فرزندش در خانه تنها می ماند و کسی نیست که از او مراقبت کند و باید کسی را پیدا کند تا از فرزندش مراقبت کند.

بالاخره بعد از گشت و گذار متعددی یک نفر را پیدا می کند که از فرزندش مراقبت کند اما باز هم مشکلات و سختی ها ول کن نیستن دوباره مشکلات سر سختی در جلوی این زن وجود دارد. به مرور زمان بعد از گذشت زمان کمی اتفاق های نا گوار بسیار زیادی در زندگی اش رخ می دهد که این اتفاقات باعث شده است تا زندگی اش از این رو به آن رو تبدیل شود و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم love buster

توضیحات خلاصه

 

این فیلم به کارگردانی نرگس ابیار ساخته شده است و این فیلم در سال ۱۳۹۹ به مدت ۱۲۰ دقیقه ساخته شده است و در تاریخ ۲۶ مرداد ماه در سال ۱۴۰۱ از طریق شبکه بانو فیلم و نماوا منتشر شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: هوتن شکیبا ، مهران احمدی ، الناز شاکر دوست ، بهرام رادان ، گلاره عباسی ، گیتی معینی و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که زنی وجود دارد که او نقش یک مادر را در این فیلم ایفا می کند. این زن به تنهایی با فرزندش در یک خانه ی متوسطی زندگی می کنند که برای این که بتوانند خرج و مخارج ها زندگی شان را به دست بیاورند باید کار کند و او نیز در یک مکانی کاری را پیدا می کند و کارش را شروع می کند اما از طرف دیگر اگر او به کارش برود فرزندش در خانه تنها می ماند و کسی نیست که از او مراقبت کند و باید کسی را پیدا کند تا از فرزندش مراقبت کند.

 

بالاخره بعد از گشت و گذار متعددی یک نفر را پیدا می کند که از فرزندش مراقبت کند اما باز هم مشکلات و سختی ها ول کن نیستن دوباره مشکلات سر سختی در جلوی این زن وجود دارد و…

 

لینک دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیوگرافی هوتن شکیبا (بازیگر)

 

هوتن شکیبا در ۲۴ خرداد ماه در سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم آناتومی یک سقوط

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۸۱ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم خوب ابلق اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم در ابتدای مقاله وجود دارد.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم خوب ابلق مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

سایت شرط بندی معتبر

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا