فیلم و سریال

سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۸

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت 458

سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۸ + کیفیت عالی. سریال سیب ممنوعه محصول کشور ترکیه می باشد و از طریق شبکه fox به نمایش درآمده است. این سریال بسیار دیدنی با ژانر عاشقانه و درام و کمدی و با کارگردانی اجه اردک کوچ اوغلو ساخته شده است. در این سریال زیبا بازیگرانی معروفی همچون ادا اجه و شوال سام بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۸ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۸

 

سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۸

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۸ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۸ با کیفیت ۷۲۰

خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه

 

ییلدیز در خانواده ای فقیر به دنیا می آید و نیاز به کار دارد. او به دنبال روزنامه های می گردد تا کاری را پیدا کند که بالاخره توانست کار منشی گری در یکی از بزرگترین شرکت های ترکیه پیدا کند. صاحب این شرکت هالیت می باشد و ییلدیز نیز منشی گری هالیت را می کند. هالیت نیز با کسی به اسم اندر ازدواج کرده بود.

 

به مرور زمان هالیت عاشق ییلدیز می شود اما این موضوع را هنوز ییلدیز نمی داند. هالیت ابتدا این موضوع را با اندر در میان گذاشت که او با این کار موافقت نکرد اما با این حال هالیت احساسات خودش را به ییلدیز گفت و از او درخواست ازدواج کرد. ییلدیز نیز این درخواست را با کمال میل و برای به دست آوردن ثروت قبول کرد و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی سونیک ۳

اطلاعاتی درباره سریال سیب ممنوعه

 

سریال سیب ممنوعه با ژانر عاشقانه و درام و به کارگردانی اجه اردک کوچ اوغلو ساخته شده است. این سریال به مدت ۱۲۰ دقیقه ساخته شده و از طریق شبکه Fox به اکران درآمده است. در این سریال بازیگرانی مانند : شوال سام ، ادا اجه ، بیران داملا ییلماز ، سودا ارگینچی ، نهیر اردوغان ، اوتکو اتش و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این سریال به این شکل است که ییلدیز در خانواده ای بسیار فقیر به دنیا می آید و نیاز به کار دارد. او به دنبال روزنامه های می گردد تا کاری را پیدا کند که بالاخره توانست کار منشی گری در یکی از بزرگترین شرکت های ترکیه پیدا کند. صاحب این شرکت هالیت می باشد و ییلدیز نیز منشی گری هالیت را می کند. هالیت نیز با کسی به اسم اندر ازدواج کرده بود.

 

به مرور زمان هالیت عاشق ییلدیز می شود اما این موضوع را هنوز ییلدیز نمی داند. هالیت ابتدا این موضوع را با اندر در میان گذاشت که او با این کار موافقت نکرد اما با این حال هالیت احساسات خودش را به ییلدیز گفت و از او درخواست ازدواج کرد. ییلدیز نیز این درخواست را با کمال میل و برای به دست آوردن ثروت قبول کرد و…

بیوگرافی شوال سام

 

خانم شوال سام در ۱۱ نوامبر سال ۱۹۷۳ در استانبول ترکیه به دنیا آمده است. شوال سام در سال ۱۹۹۳ الی ۱۹۹۹ با متین تکین ازدواج کرد و بعد از او طلاق گرفت.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور

 

شوال سام ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۳ شروع کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

 

از محبوب ترین سریال های او می توان به سریال سیب ممنوعه اشاره کرد که لینک دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۸ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام شوال سام

 

شوال سام به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام شوال سام را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام شوال سام 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال سیب ممنوعه مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۸ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا