فیلم و سریال

دانلود سریال kaleidoscope بدون سانسور

آموزش دانلود سریال kaleidoscope بدون سانسور

دانلود سریال kaleidoscope بدون سانسور + کیفیت عالی. سریال kaleidoscope یکی از سریال های کوتاه ۸ قسمتی می باشد که توسط اریک گارسیا ساخته شده است. این فیلم با ژانر درام و دزدی در سال ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس به اکران درآمد.

اگر قصد دانلود سریال kaleidoscope بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال kaleidoscope بدون سانسور

 

دانلود سریال kaleidoscope بدون سانسور

دانلود سریال kaleidoscope بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال kaleidoscope بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان سریال محبوب kaleidoscope

 

در این سریال لئو پاپ به دنبال پول و ثروت است و تصمیم گرفته است تا پول و یا ثروتی را پیدا کند که او را ثروتمند کند بعد از گشت و گذار او یک مکانی را پیدا می کند که در آن یک شیئی وجود دارد که ارزش آن ۷ میلیارد دلار می باشد. لئو پاپ وقتی که متوجه این موضوع شد خیلی زود گروهی را تشکیل داد تا بتواند آن را سرقت و ثروتمند شود.

اما اشخاصی هم وجود داشتند که نقشه لئو را می دانستند و با او آماده جنگ بودند. لئو پاپ که تصمیم قطعی داشت در این راه دچار مشکلات زیادی می شود اما تسلیم نمی شود و…

اگر قصد دانلود سریال kaleidoscope بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم روح شده ghosted 2023 بدون سانسور

توضیحاتی درباره سریال معروف kaleidoscope

 

این سریال با کارگردانی اریک گارسیا در یو قالب ۸ قسمتی در ژانر درام و دزدی در سال ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس پخش شد و در کم ترین زمان توانسته به یکی از بهترین سریال ها تبدیل شود. در سریال kaleidoscope بازیگرانی مانند : روفوس سیول، جانکارلو اسپوزیتو، پاز وگا، پیتر مارک کندال، تاتی گابریل، جی کورتنی، جردن مندوزا، همکی مادرا، سو جونگ سون و… بازیگری کرده اند. و محصول کشور آمریکا می باشد.

به صورت خلاصه لئو پاپ به دنبال ثروت است و تصمیم گرفته است تا پول و یا ثروتی را پیدا کند که او را ثروتمند کند بعد از گشت و گذار او یک مکانی را پیدا می کند که در آن یک شیئی وجود دارد که ارزش آن ۷ میلیارد دلار می باشد. لئو پاپ وقتی که متوجه این موضوع شد خیلی زود گروهی را تشکیل داد تا بتواند آن را سرقت و ثروتمند شود.

اما اشخاصی هم وجود داشتند که نقشه لئو را می دانستند و با او آماده جنگ بودند. لئو پاپ که تصمیم قطعی داشت در این راه دچار مشکلات زیادی می شود اما تسلیم نمی شود و…

بیوگرافی تاتی گابریل

 

خانم تاتی گابریل در ۲۵ ژانویه در سال ۱۹۹۶ در سان فرانسیسکو به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۱۴ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در سریال ها و فیلم های زیادی بازیگری کند.

از معروف ترین سریال های او می توان به سریال محبوب kaleidoscope اشاره کرد که لینک دانلود سریال kaleidoscope بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ghosted بدون سانسور

پیج اینستاگرام تاتی گابریل

 

تاتی گابریل به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام تاتی گابریل را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام تاتی گابریل 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال kaleidoscope و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود سریال kaleidoscope بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا