فیلم و سریال

دانلود فیلم شورش در زندان

آموزش دانلود فیلم شورش در زندان

دانلود فیلم شورش در زندان با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم شورش در زندان به کارگردانی باز کولیک در ژانر درام و با تهیه کنندگی ویلیام کسل ساخته شده است. ایم فیلم دیدنی محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم شورش در زندان را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم شورش در زندان با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم شورش در زندان

دانلود فیلم شورش در زندان با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم شورش در زندان با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

۳۵ نفر از بزرگ ترین و خشن ترین جنایت کاران تصمیم می گیرند تا شورشی را در یک زندانی بر پا کنند و تمام زندانیان را آزاد کنند. رهبری ۳۵ نفر از بزرگ ترین جنایتکاران جین هکمن می باشد و در واقع او رهبری شورش این زندان را انجام می دهد. بعد از حمله به زندان آن ها بالاخره می توانند یک قسمتی از زندان را به دست بگیرند و کولی بریستون نیز یک زندانی است که به مدت ۵ سال در زندان بوده است و منتظر آزادی بود اما تو نمی خواهد که شورشی رخ دهد اما بالاخره هر طوری که شده است او نیز قاطی شورش می شود.

و او از یک زندانبان دفاع می کند و اجازه نمی دهد که آسیبی برای او رخ دهد این زندانی که اسم او کولی بریستون است حرکتی که انجام داد باعث شد تا دیگر زندانیان از حرکت او عصبانی شوند و به کولی بریستون نیز آسیب بزنند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم استخراج 2 دوبله فارسی بدون سانسور

اگر قصد دانلود فیلم شورش در زندان را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم شورش در زندان

 

فیلم شورش در زندان در ژانر درام و با کارگردانی باز کلیوک و با نویسندگی جیمز پو ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی به مدت ۹۶ دقیقه تولید شده است. بازیگرنی همچون جیم براون ، جین هکمن ، مایک کلین ، کلیفورد دیوید ایفای نقش کرده اند.

به صورت خلاصه ۳۵ نفر از خشن ترین جنایت کاران تصمیم می گیرند تا شورشی را در یک زندانی بر پا کنند و تمام زندانیان را آزاد کنند. رهبری ۳۵ نفر از بزرگ ترین جنایتکاران جین هکمن می باشد و در واقع او رهبری شورش این زندان را انجام می دهد. بعد از حمله به زندان آن ها بالاخره می توانند یک قسمتی از زندان را به دست بگیرند.

و کولی بریستون نیز یک زندانی است که به مدت ۵ سال در زندان بوده است و منتظر آزادی بود اما تو نمی خواهد که شورشی رخ دهد اما بالاخره هر طوری که شده است او نیز قاطی شورش می شود. و او از یک زندانبان دفاع می کند و اجازه نمی دهد که آسیبی برای او رخ دهد این زندانی که اسم او کولی بریستون است حرکتی که انجام داد باعث شد تا دیگر زندانیان از حرکت او عصبانی شوند و…

پیج اینستاگرام کلیفورد دیوید (بازیگر)

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سرهنگ ثریا

کلیفورد دیوید بازیگر فیلم شورش در زندان به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام کلیفورد را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام کلیفورد دیوید 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم شورش در زندان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم شورش در زندان در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا