فیلم و سریال

دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت

آموزش دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت

دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت + کیفیت بالا. سریال چشم چران عمارت یک سریال با ژانر درام و عاشقانه می باشد این سریال در کم ترین زمان ممکن توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود بکند. فیلم چشم چران عمارت از طریق شبکه Star tv در کشور ترکیه به اکران در می آید.

اگر قصد دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت

 

دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت

دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت با کیفیت ۷۲۰ دانلود

بازیگران

 

در این سریال زیبا بازیگرانی مانند: افرا ساراچ اوغلو ، بریل پوزام ، چتین تکیندور ، مرت رمضان دمیر ، شریف سزر ، گلچین سانتیر جی اوغلو ، امره آلتوغ ، گزیده کانسو ، ارسین اجه ، دوگوکان پولان و… بازیگری کرده اند.

طراح داستان

 

فرید پسری اهل خوش گذرانی و چشم چران و خوش تیپ می باشد و او شب ها نیز در کلاب می گذراند. بعد از زمانی او با دختری به اسم سیران آشنا می شود در ابتدای هیچ رابطه ای بین این دو وجود نداشت اما به مرور زمان جرقه های عشق و عاشقی در بین شان اتفاق افتاد و کم کم به یک دیگر عاشق شدند اما در یک روز عادی پلیس برای دستگیری فرید به خانه اش می اید و پدر بزرگش نیز مجبور می شود تا برای این که از او محافظت کند

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم نگهبانان کهکشان 4 دوبله فارسی آپارات

 

دختری را از یک خانواده دیگری که در زادگاه پدر بزرگش نیز زندگی می کند را با فرید عقد کند اما فرید از این موضوع راضی نیس و در ادامه اتفاق های زیادی رخ میدهد که به نفع فرید است اما با این وجود پدر بزرگش با او مخالفت می کند و مشکلاتی به وجود می آید و…

اطلاعاتی درباره سریال ترکیه ای چشم چران عمارت

 

این سریال زیبا در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی الپتکین بوز کورت و بورجو الپتکین ساخته شده است. سریال چشم‌ چران عمارت به زبان ترکی استانبولی و فعلا به صورت ۳۴ قسمت تولید شده است و از طریق شبکه استار تی‌ وی ترکیه نیز به اکران درآمده است. این سریال ابتدا در ۲۳ سپتامبر در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآمده است.

 

خلاصه داستان این سریال به این شکل است که فرید پسری اهل خوش گذرانی و چشم چران و خوش تیپ می باشد و او شب ها نیز در کلاب می گذراند. بعد از زمانی او با دختری به اسم سیران آشنا می شود در ابتدای هیچ رابطه ای بین این دو وجود نداشت اما به مرور زمان جرقه های عشق و عاشقی در بین شان اتفاق افتاد و کم کم به یک دیگر عاشق شدند اما در یک روز عادی پلیس برای دستگیری فرید به خانه اش می اید و پدر بزرگش نیز مجبور می شود تا برای این که از او محافظت کند

 

دختری را از یک خانواده دیگری که در زادگاه پدر بزرگش نیز زندگی می کند را با فرید عقد کند اما فرید از این موضوع راضی نیس و در ادامه اتفاق های زیادی رخ میدهد که به نفع فرید است اما با این وجود پدر بزرگش با او مخالفت می کند و مشکلاتی به وجود می اید و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال نیکان قسمت 28

 

لینک دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام بریل پوزام (بازیگر)

 

بریل پوزام بازیگر سریال چشم چران عمارت به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام بریل پوزان را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام بریل پوزام 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربرام درباره سریال خوب و ترکیه ای چشم چران عمارت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا