فیلم و سریال

سریال گلهای خونی ۱۴۰

معرفی سریال گلهای خونی 140

سریال گلهای خونی ۱۴۰ با کیفیت بالادد سایت حضرات نیوز قرار گرفته شده است. سریال گل های خونی محصول کشور ترکیه می باشد و جزو طولانی ترین سریال های این کشور محسوب می شود. این سریال دیدنی از طریق شبکه kanal 7 به اکران در آمده است.

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی ۱۴۰ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال گلهای خونی ۱۴۰ با کیفیت بالا

 

سریال گلهای خونی ۱۴۰

دانلود سریال گلهای خونی ۱۴۰ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال گلهای خونی ۱۴۰ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

خانواده دیلان با خانواده باران مشکلات بسیار زیادی دارند. در ابتدای ماجرا خانواده دیلان با توجه به مشکلات و اختلافاتی که با خانواده باران داشته است برای کشتن مادر باران تلاش می کنند و بعد از تلاش های متعدد این کار را انجام می دهند و مادر دیلان کشته می شود و آتش انتقام در وجود باران و خانواده اش روشن می شود و به دنبال راهی برای انتقام گرفتن از آن ها است.

 

عموی باران نیز عاشق ثروت و پول می باشد و باران نیز در یک خانواده ی پولداری به دنیا آمده است و طبیعتا او نیز یک شخص پولدار می باشد. عموی باران ابتدا جوری رفتار می کند که انگار در کنار باران می باشد و به او کمک می کند اما در حقیقت او به دنبال مال و ثروت باران است و هر طوری که شده می خواهد آن ها را به دست بیاورد.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم ابلق دانلود

 

بعد از گذشت مدتی باران متوجه می شود که آتش انتقام به او آسیب های زیادی می زند و این به ضرر اوست و باران تصمیم می گیرد تا با دیلان ازدواج تقلبی کند تا دشمنی بین دو خانواده نیز به پایان برسد و….

 

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی ۱۴۰ با کیفیت بالا را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

اطلاعاتی درباره سریال گلهای خونی

 

سریال گلهای خونی جزو پر طرفدار ترین سریال های ترکیه ای می باشد که در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی عمر بایکول ساخته شده است. این سریال محصول سال ۲۰۲۲ می باشد که در سال ۲۰۲۲ نیز از طریق شبکه kanal 7 ترکیه انتشار یافت. بازیگرانی همچون سلینای تاشول ، دیلک گولر ، برکای چینار ، اکرم ارال تونا ایفای نقش کرده اند.

 

خلاصه داستان به این شکل است که خانواده ای دیلان با خانواده باران مشکلات بسیار زیادی دارند. در ابتدای ماجرا خانواده دیلان با توجه به مشکلات و اختلافاتی که با خانواده باران داشته است برای کشتن مادر باران تلاش می کنند و بعد از تلاش های متعدد این کار را انجام می دهند و مادر دیلان کشته می شود و آتش انتقام در وجود باران و خانواده اش روشن می شود و به دنبال راهی برای انتقام گرفتن از آن ها است.

 

عموی باران نیز عاشق ثروت و پول می باشد و باران نیز در یک خانواده ی پولداری به دنیا آمده است و طبیعتا او نیز یک شخص پولدار می باشد. عموی باران ابتدا جوری رفتار می کند که انگار در کنار باران می باشد و به او کمک می کند اما در حقیقت او به دنبال مال و ثروت باران است و هر طوری که شده می خواهد آن ها را به دست بیاورد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم یک میلیون راه برای مردن در غرب

 

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی ۱۴۰ را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام دیلک گولر (بازیگر)

 

دیلک گولر بازیگر فیلم گلهای خونی به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام دیلک را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام دیلک گولر 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره سریال گلهای خونی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال گلهای خونی ۱۴۰ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا