فیلم و سریال

دانلود فیلم خط بالکان

آموزش دانلود فیلم خط بالکان

دانلود فیلم خط بالکان با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم خط بالکان در ژانر اکشن به کارگردانی آندری ولگین و با تهیه کنندگی گوشا کوتسنکو و میلوس بیکوویچ و وادیم برکین و واسیل سوک ساخته شده است. این فیلم زیبا محصول مشترک کشور روسیه و صربستان می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم خط بالکان را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم خط بالکان با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم خط بالکان

دانلود فیلم خط بالکان با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم خط بالکان با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم گروه هایی تحت فرماندهی جنگ سالار آلبانیایی اسموک وجود دارد که قصد ورود و تسخیر کشور صربستان و چندین منطقه ای از کشور کوزوو می باشد این تیم هر روز نقشه های بسیار زیادی را می کشد و تمام تلاش خود را انجام می دهد تا کشور صربستان و منطقه ای از کوزوو را تسخیر کند هر روز بمباران های زیادی در کشور صربستان رخ می دهد.

 

و حتی این بمباران به جایی رسیده است که دیگر مردم این کشور طاقت تحمل بمباران های دیگر را ندارد. تیم های نظامی کشور صربستان نیز تمام تلاش خود را انجام می دهد تا از گروه های تحت فرماندهی جنگ سالار آلبانیایی اسموک جلوگیری کنند و اجازه ندهند تا آن ها وارد کشورشان شود همه اتفاقات در اواخر دهه نود رخ می‌ دهد. بعد از مدتی گروه های تحث فرماندهی جنگ سالار آلبانیایی اسموک توانسته اند با تلاش و کوشش وارد کشور صربستان شوند اما نمی دانند که و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم قانون شکنان 2 دوبله فارسی بدون سانسور

اگر قصد دانلود فیلم خط بالکان را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم خط بالکان

 

این فیلم زیبا به کارگردانی آندری ولگین در ژانر اکشن ساخته شده است و جزو پر طرفدار ترین فیلم های خارجی می باشد. فیلم خط بالکان محصول کشور صربستان و روسیه می باشد که به مدت ۱۳۰ دقیقه و با زبان روسی و صربی تولید شده است.

به صورت خلاصه  تیم هایی تحت فرماندهی جنگ سالار آلبانیایی اسموک وجود دارد که قصد ورود و تسخیر کشور صربستان و چندین منطقه ای از کشور کوزوو می باشد این تیم هر روز نقشه های بسیار زیادی را می کشد و تمام تلاش خود را انجام می دهد تا کشور صربستان و منطقه ای از کوزوو را تسخیر کند هر روز بمباران های زیادی در کشور صربستان رخ می دهد.

و حتی این بمباران به جایی رسیده است که دیگر مردم این کشور طاقت تحمل بمباران های دیگر را ندارد. تیم های نظامی کشور صربستان نیز تمام تلاش خود را انجام می دهد تا از گروه های تحت فرماندهی جنگ سالار آلبانیایی اسموک جلوگیری کنند و اجازه ندهند تا آن ها وارد کشورشان شود. همه اتفاقات در اواخر دهه نود رخ می‌ دهد. بعد از مدتی گروه های تحث فرماندهی جنگ سالار آلبانیایی اسموک توانسته اند با تلاش و کوشش وارد کشور صربستان شوند و…

پیج اینستاگرام میلوش بیکویچ (بازیگر)

 

میلوش بیکویچ بازیگر فیلم خط بالکان به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال اسارت قسمت ۱۰۳

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام میلوش را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام میلوش بیکویچ 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم خط بالکان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم خط بالکان در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا