فیلم و سریال

دانلود فیلم قانون شکنان

آموزش دانلود فیلم قانون شکنان

دانلود فیلم قانون شکنان با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم قانون شکنان مجموعه فیلمی با ژانر دلهره آور و اکشن به کارگردانی کانگ یون سونگ در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. این فیلم زیبا محصول کشور کره جنوبی می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم قانون شکنان را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم قانون شکنان با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم قانون شکنان

دانلود فیلم قانون شکنان با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم قانون شکنان با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

یک جنگ خیابانی وجود دارد که بین باند محلی که گریبونگ دو نگ را در ناحیه گورو اتفاق می افتد در واقع حادثه هایی که در این فیلم رخ می دهد از اتفاقات واقعی یعنی حادثه هکساپا الهام گرفته شده است. در حادثه هکساپا یک شرکت هواپیمایی کره ای پرواز غیر نظامی از مسیر نیویورک انکوریج سئول بود که هنگام عبور از کشور شوروی در سال ۱۹۸۳ و در ماه سپتامبر توسط نیروی هوایی کشور شوروی مورد هدف قرار گرفت و با موشک سرنگون شد و داخل هواپیما ۲۶۹ مسافر وجود داشت.

متاسفانه تمام مسافران و خدمه های این هواپیما کشته شدند و نیروی هوایی شوروی بعد از این حادثه اعلام ک د که هدف از سرنگونی این هواپیما تشخیص به عنوان هواپیمای جاسوسی کشور ایالات متحده آمریکا بوده است و در حال حاضر نیز این فیلم از این حادثه بسیار غمگین الهام گرفته است و یک نمایشی را راجب این موضوع یعنی حادثه هکساپا به نمایش گذاشته است و…

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی تی تی با بهترین کیفیت اصلی

اگر قصد دانلود فیلم قانون شکنان را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم قانون شکنان

 

این فیلم دیدنی در واقع محصول کشور کره جنوبی می باشد که به کارگردانی کانگ یون سونگ با ژانر دلهره آور و اکشن ساخته شده است. بازیگرانی مانند: یون که سانگ و کیم سونگ کیون و ما دونگ سئوک ایفای نقش کرده اند. این فیلم به مدت ۱۲۱ دقیقه در سال ۲۰۱۷ تولید شده است.

به صورت خلاصه جنگ خیابانی وجود دارد که بین باند محلی که گریبونگ دو نگ را در ناحیه گورو اتفاق می افتد در واقع حادثه هایی که در این فیلم رخ می دهد از اتفاقات واقعی یعنی حادثه هکساپا الهام گرفته شده است. در حادثه هکساپا یک شرکت هواپیمایی کره ای پرواز غیر نظامی از مسیر نیویورک انکوریج سئول بود که هنگام عبور از کشور شوروی در سال ۱۹۸۳ و در ماه سپتامبر توسط نیروی هوایی کشور شوروی مورد هدف قرار گرفت و با موشک سرنگون شد و داخل هواپیما ۲۶۹ مسافر وجود داشت.

متاسفانه تمام مسافران و خدمه های این هواپیما کشته شدند و نیروی هوایی شوروی بعد از این حادثه اعلام ک د که هدف از سرنگونی این هواپیما تشخیص به عنوان هواپیمای جاسوسی کشور ایالات متحده آمریکا بوده است و در حال حاضر نیز این فیلم از این حادثه غمگین الهام گرفته است و یک نمایشی را راجب این موضوع یعنی حادثه هکساپا به نمایش گذاشته است و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم عملیات ویژه شیر زن دوبله فارسی

پیج اینستاگرام یون که سانگ (بازیگر)

 

یون که سانگ بازیگر فیلم قانون شکنان به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام یون که را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام یون که سانگ 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم قانون شکنان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم قانون شکنان در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا