فیلم و سریال

دانلود فیلم دوستی با مزایا

آموزش دانلود فیلم دوستی با مزایا

دانلود فیلم دوستی با مزایا + کیفیت بالا. فیلم دوستی با مزایا به کارگردانی ویل گلوک در ژانر عاشقانه و کمدی ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی نیز ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم دوستی با مزایا را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم دوستی با مزایا

 

دانلود فیلم دوستی با مزایا

دانلود فیلم دوستی با مزایا با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم دوستی با مزایا با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

مردی به اسم دیلان یک فرد با معرفت و کار بلد می باشد که به کارش اهمیت می دهد و همه چیز را به وقتش انجام می دهد. دیلان وقتی که در کشورش مشغول کار بود برای او یک تکلیف فوق العاده ای در یک کار و شغل دیگری می آید و دیلان نیز در دو راهی می ماند و نمی داند که کدام را انتخاب کند. او بعد از تفکر زیاد تصمیم می گیرد تا این تکلیف را قبول کند و به خاطر کارش به نیویورک برود.

 

در این سفر دیلان با یک دختری به اسم جیمی آشنا می شود که جیمی به دیلان در انجام کار هایش به او کمک می کند در ابتدا همه چیز در روال بوده و هیچ رابطه ای جز دوستی بین آن ها وجود نداشت اما به مرور زمان وقتی که هم دیگر را بیشتر می شناسند کم کم رابطه جدی می شود و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت 13

 

لینک دانلود فیلم دوستی با مزایا در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحاتی درباره فیلم دوستی با مزایا

 

فیلم دوستی با مزایا به تهیه کنندگی لیتر گلوتزر ، مارتین شفر ، ویل گلاک ، جزی زاکر ، جنت زاکر و به کارگردانی وین گلوک در ژانر عاشقانه و کمدی ساخته شده است. این فیلم به مدت ۱۰۹ دقیقه تولید شده است و در سال ۲۰۱۱ به اکران درآمده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: میلا کونیس ، جاستین تیمبرلیک ، جنا الفمن ، برایان گرینبرگ و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه یک مردی به اسم دیلان یک فرد با معرفت و کار بلد می باشد که به کارش اهمیت می دهد و همه چیز را به وقتش انجام می دهد. دیلان وقتی که در کشورش مشغول کار بود برای او یک تکلیف فوق العاده ای در یک کار و شغل دیگری می آید و دیلان نیز در دو راهی می ماند و نمی داند که کدام را انتخاب کند. او بعد از تفکر زیاد تصمیم می گیرد تا این تکلیف را قبول کند و به خاطر کارش به نیویورک برود.

 

در این سفر دیلان با یک دختری به اسم جیمی آشنا می شود که جیمی به دیلان در انجام کار هایش به او کمک می کند در ابتدا همه چیز در روال بوده و هیچ رابطه ای جز دوستی بین آن ها وجود نداشت اما به مرور زمان وقتی که هم دیگر را بیشتر می شناسند کم کم رابطه جدی می شود و…

بیوگرافی میلا کونیس (بازیگر)

 

بیشتر مطالعه کنید  فیلم ابلق دانلود

میلا کونیس در ۱۴ اوت در سال ۱۹۸۳ در کشور اکراین به دنیا آمده است او در سال ۲۰۱۵ با آقای اشتون کوچک ازدواج کرده است.

 

میلا کونیس ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۴ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم دوستی با مزایا اشاره کرد که لینک دانلود فیلم دوستی با مزایا در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام میلا کونیس (بازیگر)

 

میلا کونیس بازیگر فیلم دوستی با مزایا به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام میلا کونیس را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام میلا کونیس 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم دوستی با مزایا مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم دوستی با مزایا در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا