فیلم و سریال

دانلود فیلم she hate me

آموزش دانلود فیلم she hate me

دانلود فیلم she hate me + کیفیت بالا. این با ژانر کمدی و درام به کارگردانی اسپایک لی ساخته شده است. این فیلم به مدت ۱۳۸ دقیقه ساخته شده و در تاریخ ۳۰ ژوئیه سال ۲۰۰۴ منتشر شد و بازیگران معروفی همچون آنتونی مکی ، کری واشینگتن ، الن بارکین ، مونیکا بلوچی ، جیم براون و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم she hate me را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم she hate me

 

دانلود فیلم she hate me

دانلود فیلم she hate me با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم she hate me با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

جان هنری آرمسترانگ یکی از کارکنان شرکت بزرگی است او بعد از استخدام در این شرکت شروع به کار کرد. او آدم درست و کار بلدی بود. شرکتی که آرمسترانگ در آن کار می کرد فساد های تجاری انجام می دادند و پول های زیادی را از این شرکت بیرون کشیده بودند.

 

به مرور زمان وقتی که جان هنری آرمسترانگ متوجه این موضوع می شود به دنبال مدارکی می رود تا اثبات کند و وقتی که جان هنری روابط تجاری فاسد را افشا می کند از کارش اخراج می شود.

 

او به دنبال کاری می گردد تا خرج و مخارج زندگیش را در بیاورد که در این حین به پیشنهاد دوست دخترش عمل می کند و کار هایی را انجام می دهد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the channel 2023

 

اگر قصد دانلود فیلم she hate me را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم she hate me

 

این فیلم دیدنی محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی نیز ساخته شده است. فیلم she hate me در ژانر کمدی و درام به کارگردانی اسپایک لی ساخته شده است که بازیگرانی مانند : آنتونی مکی ، مونیکا بلوچی ، جیم براون ، الن بارکین ، کری واشینگتن ، جمال دبوز و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه شرکتی که آرمسترانگ در آن کار می کرد فساد های تجاری انجام می دادند و پول های زیادی را از این شرکت بیرون کشیده بودند. به مرور زمان وقتی که جان هنری آرمسترانگ متوجه این موضوع می شود به دنبال مدارکی می رود تا اثبات کند و وقتی که جان هنری روابط تجاری فاسد را افشا می کند از کارش اخراج می شود.

 

او به دنبال کاری می گردد تا خرج و مخارج زندگیش را در بیاورد که در این حین به پیشنهاد دوست دخترش عمل می کند و کار هایی را انجام می دهد و…

بیوگرافی آنتونی مکی (بازیگر)

 

آقای آنتونی مکی در ۲۳ سپتامبر در سال ۱۹۷۸ در نیواورلئان آمریکا به دنیا آمده است و او تحصیلاتش را در مدرسه جولیارد در سال ۲۰۰۱ به اتمام رسانده است.

 

انتونی مکی ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۲ وقتی که ۲۴ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته موفقیت های زیادی را کسب کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی لرد

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم she hate me اشاره کرد که لینک دانلود فیلم she hate me در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام آنتونی مکی (بازیگر)

 

آنتونی مکی بازیگر فیلم she hate me به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود و پرفکت مانی به پیج اینستاگرام این بازیگر معروف را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام آنتونی مکی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم she hate me مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم she hate me در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا