فیلم و سریال

دانلود فیلم طبقه ۱۶

آموزش دانلود فیلم طبقه ۱۶

دانلود فیلم طبقه ۱۶ + کیفیت بالا. این فیلم یکی از فیلم های پر طرفدار می باشد که با ژانر علمی و تخیلی در سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمده است که با کارگردانی دانیشکا استرهازی ساخته شده است و بازیگران معروفی همچون کیتی داگلاس و سلینا مارتین در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم طبقه ۱۶ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم طبقه ۱۶

 

دانلود فیلم طبقه ۱۶

دانلود فیلم طبقه ۱۶ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم طبقه ۱۶ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

گروه دختری وجود دارد که خانواده شان آن ها را برای دیدن آموزش و تربیت به مدرسه شبانه روزی می فرستند تا در آن جا زندگی کنند و آموزش ببینند. در این مدرسه هیچ کسی حق ندارد به دستور های داده شده عمل نکند و باید به هر طوری که شده به دستور داده شده عمل کنند و نمی توانند بدون اجازه به بیرون از مدرسه بروند.

خانواده های این دختران زمانی فرزندی آن ها را قبول می کند که فرزندی به خواسته خودشان بشوند. این دختران با آموزش های سختی رو به رو می شوند هر چند که بعضی از آن ها خواستار این آموزش ها نیستند اما مجبور به انجام آن هستند و…

توضیحاتی درباره فیلم طبقه ۱۶

این فیلم یکی از بهترین فیلم های خارجی است که طرفداران زیادی را از سر تا سر ایران دارد. این فیلم با کارگردانی دانیشکا استرهازی ساخته شده است و بازیگرانی مانند : سارا کنینگ ، پیتر اوتربریج ، سلینا مارتین ، کیتی داگلاس و… در این فیلم بازیگری کرده اند. فیلم طبقه ۱۶ محصول کشور کانادا و به زبان انگلیسی ساخته شده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلق

به صورت خلاصه چندین گروه دختری وجود دارد که خانواده شان آن ها را برای دیدن آموزش و تربیت به مدرسه شبانه روزی می فرستند تا در آن جا زندگی کنند و آموزش ببینند. در این مدرسه هیچ کسی حق ندارد به دستور های داده شده عمل نکند و باید به هر طوری که شده به دستور داده شده عمل کنند و نمی توانند بدون اجازه به بیرون از مدرسه بروند.

خانواده های این دختران زمانی فرزندی آن ها را قبول می کند که فرزندی به خواسته خودشان بشوند. این دختران با آموزش های سختی رو به رو می شوند هر چند که بعضی از آن ها خواستار این آموزش ها نیستند اما مجبور به انجام آن هستند و…

بیوگرافی سارا کنینگ

سارا کنینگ در ۱۴ ژوئیه در سال ۱۹۸۷ در کشور کانادا به دنیا آمده است و او ابتدا کار خود را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد.

خانم سارا کنینگ فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۸ وقتی که ۱۹ سال سن داشت شروع کرد و از آن موقع تا به الان نیز توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم خاطرات خون آشام و فیلم طبقه ۱۶ اشاره کرد که لینک دانلود فیلم طبقه ۱۶ در ابتدای مقاله وجود دارد که شما می توانید از طریق ان لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام سارا کنینگ

سارا کنینگ به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش نیز فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام سارا کنینگ بازیگر فیلم طبقه ۱۶ را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام سارا کنینگ 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم طبقه ۱۶ و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم طبقه ۱۶ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا