فیلم و سریال

دانلود فیلم تفنگ عدن دوبله فارسی بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم تفنگ عدن دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم تفنگ عدن دوبله فارسی بدون سانسور + کیفیت بالا. این فیلم یکی از بهترین فیلم های خارجی است و طرفداران بسیار زیادی دارد این فیلم با ژانر اکشن و با کارگردانی Gregory Lamberson ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم تفنگ عدن دوبله فارسی بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم تفنگ عدن دوبله فارسی بدون سانسور

 

دانلود فیلم تفنگ عدن دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم تفنگ عدن دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم تفنگ عدن دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

در این فیلم دختری وجود دارد که در کودکی به تفنگ علاقه ی زیادی داشته او به مرور زمان بعد از بزرگ شدن با پسری اشنا می شود که او نیز به تفنگ و اکشن علاقه ی زیادی دارد بعد از مدتی این دو وارد ارتش نظامی کشورشان می شود و آموزش های سر سختی را تمام می کنند و در حال حاضر به صورت کامل آماده جنگ هستند. ارتش این کشور ۴ اردوگاهی که باید به آن ها حمله شود را به آن ها می دهند.

و دختر و پسر را فرمانده این ارتش می کنند آن ها نیز با تعدادی از افراد و با تجهیزات کامل وارد عمل می شوند و کار خودشان را با اردوگاه اول شروع می کنند. آن ها بعد از جنگ سر سختی توانستند اردوگاه اولی را در دست بگیرند و آماده حمله به اردوگاه دومی می کنند. بعد از حمله به اردوگاه دوم بر خلاف اردوگاه اول با مشکلاتی مواجه می شوند و…

بیشتر مطالعه کنید  نقد فیلم برادران لیلا

اگر قصد دانلود فیلم تفنگ عدن دوبله فارسی بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم تفنگ عدن

این فیلم طرفداران بسیار زیادی دارد این فیلم با کارگردانی Gregory Lamberson ساخته شده است و در این فیلم بازیگرانی مانند : Alexandra Faye Sadeghian, Bill Kennedy بازیگری کرده اند. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شده است.

به صورت خلاصه در فیلم تفنگ عدن دختری وجود دارد که در کودکی خود به تفنگ و اکشن علاقه ی زیادی داشته او به مرور زمان بعد از بزرگ شدن با پسری اشنا می شود که او نیز به تفنگ و اکشن علاقه ی زیادی دارد بعد از مدتی این دو وارد ارتش نظامی کشورشان می شود و آموزش های سر سختی را تمام می کنند و در حال حاضر به صورت کامل آماده جنگ هستند.

ارتش این کشور ۴ اردوگاهی که باید به آن ها حمله شود را به آن ها می دهند و دختر و پسر را فرمانده این ارتش می کنند آن ها نیز با تعدادی از افراد و با تجهیزات کامل وارد عمل می شوند و کار خودشان را با اردوگاه اول شروع می کنند. آن ها بعد از جنگ سر سختی توانستند اردوگاه اولی را در دست بگیرند و آماده حمله به اردوگاه دومی می کنند. بعد از حمله به اردوگاه دوم بر خلاف اردوگاه اول با مشکلاتی مواجه می شوند و…

بیوگرافی الکساندر فی صادقیان

این خانم بازیگر متولد دهه هفتادی می باشد و کار خود را ابتدا از دوران کودکی آغاز کرده است و تا به الان در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کرده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم bird box barcelona 2023

از معروف ترین فیلم های الکساندر فی صادقیان می توان به فیلم تفنگ عدن اشاره کرد که لینک دانلود فیلم تفنگ عدن دوبله فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام الکساندر فی صادقیان

خانم الکساندر فی صادقیان به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش نیز فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام الکساندر فی صادقیان بازیگر فیلم تفنگ عدن را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام الکساندر فی صادقیان 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم تفنگ عدن و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم تفنگ عدن دوبله فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا