فیلم و سریال

سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۴

دانلود سریال خواهران و برادران قسمت 204

سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ + کیفیت بالا. این سریال در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است و بازیگرانی مانند : جلیل نالچاکان ، فادیک سوین آتا سوی ، جنید مته ، ییعیت کوچاک ، سو بورجو یازگی جوشکون ، اونور سعید یاران ، جهان شیمشک ، ملیس مینکاری و… در این سریال بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۴

 

سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۴

دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ با کیفیت ۱۲۸ دانلود

خلاصه داستان سریال خواهران و برادران

 

۴ برادر و خواهری به نام های قدیر ، امل ، آسیه ، عمر وجود دارند که آن ها در یک خانواده ای خوشبخت و شاد هستند اما متاسفانه والدینشان را در یک حادثه بسیار نا گواری از دست می دهند و ۲ خواهر و ۲ برادر تنها می مانند و هیچ کسی را برای نگه داری از آن ها ندارند. آن ها تصمیم می گیرند کار کنند تا بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند و به راحتی زندگی کنند.

 

ابتدا آن ها خانه ای را اجاره می کنند و در کنار این که به مدرسه هم می روند کار هم می کنند و خرج و مخارجشان را در می‌آورند. بعد از گذشت مدتی کم کم چندین اتفاق هایی رخ می دهد که درباره مرگ پدر و مادرشان است و راز هایی درباره این موضوع آشکار می شود و هیچ چیزی دیگر مثل قبل نخواهد بود و…

بیشتر مطالعه کنید  evil dead rise

اطلاعاتی درباره سریال خواهران و برادران

 

این سریال با ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است. این سریال محصول کشور ترکیه می باشد که ابتدا در ۲۰ فوریه در سال ۲۰۲۱ از طریق شبکه آ تی وی (atv) به نمایش درآمد. در این سریال بازیگرانی همچون جلیل نالچاکان ، سو بورجو یازگی جوشکون ، انور سعید یاران ، ملیس مینکاری ، آیلین اکپینار ، آهو یاغتو ، سیمره سلچوک و.. بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این سریال زیبا به این شکل است که ۴ برادر و خواهری به نام های قدیر امل ، آسیه ، عمر وجود دارند که آن ها در یک خانواده ای خوشبخت و شاد هستند اما متاسفانه والدینشان را در یک حادثه بسیار نا گواری از دست می دهند و ۲ خواهر و ۲ برادر تنها می مانند و هیچ کسی را برای نگه داری از آن ها ندارند. آن ها تصمیم می گیرند کار کنند تا بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند و به راحتی زندگی کنند.

 

ابتدا آن ها خانه ای را اجاره می کنند و در کنار این که به مدرسه هم می روند کار هم می کنند و خرج و مخارجشان را در می‌آورند. بعد از گذشت مدتی کم کم چندین اتفاق هایی رخ می دهد که درباره مرگ پدر و مادرشان است و راز هایی درباره این موضوع آشکار می شود و هیچ چیزی دیگر مثل قبل نخواهد بود و..

 

اگر قصد دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ را دارید لینک دانلود این سریال ترکیه ای را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the last boy scout

پیج اینستاگرام جلیل نالچاکان (بازیگر)

 

جلیل نالچاکان بازیگر محبوب سریال خواهران و برادران به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام جلیل نالچاکان 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال خواهران و برادران مطالبی را ارائه دادیم که لینک سریال خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا