فیلم و سریال

evil dead rise

دانلود evil dead rise

فیلم evil dead rise یکی از معروف ترین فیلم های خارجی می باشد که پر از ترس و هیجان می باشد. این فیلم با اسم فارسی مرده شریر بر میخیزد می باشد که با کارگردانی لی کرونین و با ژانر ترسناک ساخته شده است. این فیلم به مدت ۱۲۰ دقیقه ساخته شده و در تاریخ ۲۱ آوریل سال ۲۰۲۳ به اکران در آمده است.

اگر قصد دانلود فیلم evil dead rise را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید‌.

دانلود فیلم evil dead rise

 

evil dead rise

دانلود فیلم evil dead rise با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم evil dead rise با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

شخصی به اسم بث در این فیلم وجود دارد که بث در هنگام برگشتن از کارش به دیدار خواهرش یعنی الی می رود. الی به تنهایی ۳ بچه را در یک آپارتمانی کوچک در شهر لس آنجلس بزرگ می کند. وقتی که بث دوباره به دیدار الی می رود کتابی اسرار آمیز در ساختمان او پیدا می کند و این موضوع باعث می شود تا شیاطین های گوشت خوار پیدا شوند.

 

بعد از پیدایش شیاطین خطرناک گوشت خوار کابوس در زندگی الی و بث شروع می شود و با مشکلات بسیار خطرناک و زیادی رو به رو می شوند و برای نجات از شیاطین گوشت خوار جنگ می کنند و خیلی چیز ها را از دست می دهند و فداکاری هایی را انجام می دهد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم خانه ای در ته دریاچه

توضیحاتی درباره فیلم evil dead rise

 

این فیلم ترسناک با تهیه کنندگی رابرت تاپرت و با کارگردانی لی کرونین ساخته شده است که این فیلم را شرکت های برادران وارنر پیکچرز ، نیو لاین سینما ، گوست هاوس پیکچرز ساخته است و بازیگرانی مانند : الیسا سادر لند ، گابریل اکولس ، مورگانا دیویس و..‌ بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه شخصی به اسم بث در این فیلم وجود دارد که بث در هنگام برگشتن از کارش به دیدار خواهرش یعنی الی می رود. الی به تنهایی ۳ بچه را در یک آپارتمانی کوچک در شهر لس آنجلس بزرگ می کند. وقتی که بث دوباره به دیدار الی می رود کتابی اسرار آمیز در ساختمان او پیدا می کند و این موضوع باعث می شود تا شیاطین های گوشت خوار پیدا شوند.

 

بعد از پیدایش شیاطین خطرناک گوشت خوار کابوس در زندگی الی و بث شروع می شود و با مشکلات بسیار خطرناک و زیادی رو به رو می شوند و برای نجات از شیاطین گوشت خوار جنگ می کنند و خیلی چیز ها را از دست می دهند و فداکاری هایی را انجام می دهد و…

بیوگرافی رابرت تاپرت

 

رابرت تاپرت در ۱۴ مه در سال ۱۹۵۵ در میشیگان به دنیا آمده است و او تحصیل کرده از طریق دانشگاه ایالتی میشیگان می باشد و در حال حاضر نیز یکی از بهترین تهیه کنندگان فیلم می باشد.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در دوران نو جوانی آغاز کرده است. رابرت تاپرت در سال ۱۹۹۸ با شخصی به اسم لوسی لاولس ازدواج کرده است و در حال حاضر نیز صاحب ۲ فرزند می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the invisible boy 2014 بدون سانسور

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم evil dead rise اشاره کرد که لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام رابرت تاپرت

 

رابرت تاپرت به دلیل محبوبیت و معروفتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام رابرت تاپرت را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام رابرت تاپرت 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم evil dead rise و بازیگران و تهیه کننده این فیلم محبوب مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم evil dead rise در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا