فیلم و سریال

دانلود سریال Kaleidoscope

آموزش دانلود سریال Kaleidoscope

دانلود سریال Kaleidoscope + کیفیت بالا. این سریال یکی از سریال هایی است که طرفداران زیادی را از سر تا سر ایران دارد و با کارگردانی اریک گارسیا ساخته شده است و بازیگرانی همچون جانکارلو اسپوزیتو ، جی کورتنی ، تاتی گابریل و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال Kaleidoscope را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال Kaleidoscope

 

دانلود سریال Kaleidoscope

دانلود سریال Kaleidoscope با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال Kaleidoscope با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

در این فیلم لئو پاپ یکی از اشخاصی است که به دنبال پول و ثروت است و بعد از فکر کردن در این باره او در یک جایی پولی را پیدا می کند که ۷ میلیارد دلار ارزش دارد و او گروهی را تشکیل می دهد تا ۷ میلیارد دلار را سرقت و یا دزدی کند. بعد از تشکیل این گروه آن ها نقشه هایی را برای سرقت این پول می کشند و آماده می شوند تا آن پول را سرقت کنند اما در این راه با تهدید ها و مشکلات و خیانت هایی مواجه می شوند و….

توضیحاتی درباره سریال Kaleidoscope

این فیلم با کارگردانی اریک گارسیا و با بازیگری بازیگرانی همچون جانکارلو اسپو زیتو ، روفوس سیول ، پاز وگا ، پیتر مارک کندال ، روزالین البای ، جی کورتنی ، تاتی گابریل و… ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شده است.

بیشتر مطالعه کنید  سریال آزمون زندگی قسمت 67

به صورت خلاصه در این فیلم شخصی به اسم لئو پاپ وحود دارد که او یکی از اشخاصی است که به دنبال پول و ثروت است و بعد از فکر کردن در این باره او در یک جایی پولی را پیدا می کند که ۷ میلیارد دلار ارزش دارد و او گروهی را تشکیل می دهد تا ۷ میلیارد دلار را سرقت و یا دزدی کند.

بعد از تشکیل این گروه آن ها نقشه هایی را برای سرقت این پول می کشند و آماده می شوند تا آن پول را سرقت کنند اما در این راه با تهدید ها و مشکلات و خیانت هایی مواجه می شوند و….

بازیگران سریال Kaleidoscope

در این فیلم بازیگرانی مانند : جانکارلو اسپو زیتو ، روفوس سیول ، پاز وگا ، پیتر مارک کندال ، روزالین البای ، جی کورتنی ، تاتی گابریل و… بازیگری کرده اند.

بیوگرافی پاز وگا

خانم پاز وگا در ماه ژانویه در سال ۱۹۷۶ در شهر سویا به دنیا آمده است و او یکی از موفق ترین بازیگران خارجی می باشد.

او به صورت کاملا جدی و حرفه ای کار خود را در سال ۱۹۹۷ وقتی که ۲۱ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان نیز توانسته در سریال های زیادی بازیگری کند.

پاز وگا در سال ۲۰۰۲ با اورسون سالا زار ازدواج کرده است و در حال حاضر نیز صاحب ۳ فرزند می باشد.

از معروف ترین سریال های او می توان به سریال سریال Kaleidoscope اشاره کرد که لینک دانلود سریال Kaleidoscope در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق ان لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۷

پیج اینستاگرم پاز وگا

پاز وگا به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام پاز وگا را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام پاز وگا 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال Kaleidoscope و بازیگران این سریال مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود سریال Kaleidoscope در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا