فیلم و سریال

دانلود فیلم جاده خاکی

آموزش دانلود فیلم جاده خاکی

دانلود فیلم جاده خاکی + کیفیت بالا. این فیلم یکی فیلم های جاده ای است که یکی از محبوب ترین فیلم های این روزا می باشد و به کارگردانی پناه پناهی ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم جاده خاکی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم جاده خاکی

 

دانلود فیلم جاده خاکی

دانلود فیلم جاده خاکی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم جاده خاکی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

در این فیلم زندگی پسری را به تصویر می کشد که می خواهد از راه های غیر قانونی کشور ایران را ترک کند. پسری قصد دارد تا کشور ایران را ترک کند و وقتی که این موضوع را با خانواده شان مطرح می کند خانواده او با این موضوع مخالفت می کند اما او به دلیل اصراری که داشت از این کار دست بر نداشت و در آخر نیز خانواده اش مجبور شدند تا با این موضوع موافقت کنند.

پسر می خواهد از راه های غیرقانونی ایران را تر کند و خانواده شان نیز برای بدرقه پسر با او از طریق ماشین به مرز می روند و…

اگر قصد دانلود فیلم جاده خاکی را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم جاده خاکی

این فیلم یکی از پر طرفدار ترین فیلم های ایرانی می باشد که بازیگرانی همچون پانته آ پناهی ، حسن معجونی ، رایان سرلک ، امین سیمیار و… بازیگری کرده اند و به کارگردانی پناه پناهی ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و به زبان فارسی ساخته شده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم پلیژر

به صورت خلاصه در این فیلم پسری قصد دارد تا ایران را برای همیشه ترک کند اما وقتی که این موضوع را با خانواده شان مطرح می کند خانواده او با این موضوع مخالفت می کند اما او به دلیل اصراری که داشت از این کار دست بر نداشت و در آخر نیز خانواده اش مجبور شدند تا با این موضوع موافقت کنند.

پسر می خواهد از راه های غیرقانونی ایران را تر کند و خانواده شان نیز برای بدرقه پسر با او از طریق ماشین به مرز می روند و…

بیوگرافی پانته آ پناهی

پانته آ پناهی در ۹ آذر ماه در سال ۱۳۵۶ در شهر تهران به دنیا آمده است و او فارغ التحصیل لیسانس از طریق رشته کارگردانی می باشد. خانم پانته کار خود را ابتدا از تئاتر آغاز کرد.

خانم پانته آ پناهی ابتدا کار خود را در سال ۱۳۷۶ وقتی که ۲۰ سال سن داشت با بازیگری در یکی از نمایش هایی به اسم دژ هوش ربا توانست کار خود را آغاز کند.

او در سال  ۱۳۷۹ در ۲۳ سالگی خود با بازیگری در فیلم آن مرد را نکشید توانست به جلوی دوربین برود و در حال حاضر نیز یکی از بهترین بازیگران ایرانی می باشد.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم جاده خاکی اشاره کرد که لینک دانلود فیلم جاده خاکی در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام پانته آ پناهی

پانته آ پناهی به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش نیز فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم نافرمانی

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام پانته آ پناهی بازیگر فیلم جاده خاکی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام پانته آ پناهی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم جاده خاکی  و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم جاده خاکی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا