فیلم و سریال

دانلود فیلم پلیژر

آموزش دانلود فیلم پلیژر

دانلود فیلم پلیژر + کیفیت عالی. فیلم پلیژر یک فیلمی با ژانر درام و اروتیک در کشور های فرانسه و هلند و سوئد تصویر برداری شد و به زبان انگلیسی و سوئدی نیز ساخته شده است. کارگردان فیلم به عهده نینجا تایبرگ می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم پلیژر را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم پلیژر

 

دانلود فیلم پلیژر

دانلود فیلم پلیژر با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم پلیژر با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم پلیژر

 

لینیا دختر ۱۹ ساله و جوانی است که اهل کشور سوئد می باشد او به پول نیاز دارد و برای بدست آوردن پول می خواهد وارد صنعت پورن شود و برای این کار به کشور ایالات متحده آمریکا می رود و بعد از مصاحبه اولین قراردادش را به مبلغ ۹۰۰ دلار امضا می کند. در اولین روز کاری اش برای برقراری اولین رابطه جنسی اش به جایی که کارگردان گفته است.

 

می رود اما ترس و هراس او را فرا می گیرد و به خاطر این موضوع با کارگردان حرف می زند. وقتی که ترس و هراس او بر طرف می شود اولین رابطه جنسی اش را انجام می دهد‌. و راه موفقیت در این راه را از کارگردان می پرسد و کارگردان نیز می گوید باید عاشق کارت شوی و با عشق کارت را انجام دهی و…

 

لینک دانلود فیلم پلیژر در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم شماره ده

توضیحاتی درباره فیلم پلیژر

 

فیلم پلیژر در کم ترین زمان توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود بکند که در ژانر درام و اروتیک به کارگردانی نینجا تایبرگ ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: دینا دی آرمند ، سوفیا کاپل ، رویکا آن ریستل ، ایولین کلر ، میک بلو ، کندرا اسپید ، جیسون تولر ، لنس هارت ، ایدن استار ، اکسل براون و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این صورت است که لینیا دختر ۱۹ ساله و جوانی است که اهل کشور سوئد می باشد او به پول نیاز دارد و برای بدست آوردن پول می خواهد وارد صنعت پورن شود و برای این کار به کشور ایالات متحده آمریکا می رود و بعد از مصاحبه اولین قراردادش را به مبلغ ۹۰۰ دلار امضا می کند. در اولین روز کاری اش برای برقراری اولین رابطه جنسی اش به جایی که کارگردان گفته است.

 

می رود اما ترس و هراس او را فرا می گیرد و به خاطر این موضوع با کارگردان حرف می زند. وقتی که ترس و هراس او بر طرف می شود اولین رابطه جنسی اش را انجام میدهد‌. و راه موفقیت در این راه را از کارگردان می پرسد و…

بیوگرافی میک بلو (بازیگر)

 

آقای میک بلو در ۹ سپتامبر در سال ۱۹۷۶ در گراتس اتریش به دنیا آمده است. او با خانم انیکا البریت ازدواج کرده است و یک زندگی خوشبختی نیز دارد.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۹ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند و موفقیت هایی را کسب کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم جزئیات کوچک

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم پلیژر اشاره کرد که لینک دانلود فیلم پلیژر در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام میک بلو (بازیگر)

 

آقای میک بلور بازیگر فیلم پلیژر به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام میک بلو را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام میک بلو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم پلیژر مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم پلیژر در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا