فیلم و سریال

دانلود فیلم ترسناک ورونیکا

آموزش دانلود فیلم ترسناک ورونیکا

دانلود فیلم ترسناک ورونیکا + کیفیت عالی. این فیلم ترسناک محصول کشور اسپانیا می باشد و به زبان اسپانیایی نیز ساخته شده است. فیلم ترسناک ورونیکا با کارگردانی پاکو پلاسا ساخته شده است خلاصه داستان این فیلم زندگی دختری ۱۵ ساله ای که می خواهد روح پدرش را احضار کند را به تصویر می کشد.

اگر قصد دانلود فیلم ترسناک ورونیکا را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ترسناک ورونیکا

 

دانلود فیلم ترسناک ورونیکا

دانلود فیلم ترسناک ورونیکا با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ترسناک ورونیکا با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم ترسناک ورونیکا

 

در این فیلم محبوب یک دختر نو جوانی به اسم ورونیکا وجود دارد که او تنها ۱۵ سال سن دارد. او وقتی که کودک بود متاسفانه پدرش را از دست داده بود و ورونیکا دلش برای پدرش تنگ شده بود در یک روزی در سال ۱۹۹۱ او با دوستانش و با پیشنهاد آن ها می خواهد روح پدرش را احضار کند.

 

وقتی که ورونیکا و دوستانش روح پدرش را احضار می کنند زندگی آن ها تغییر می کند و کابوس های فراوان زیادی می بیند و زندگی ورونیکا در مدت کمی دگرگون می شود و خیلی اتفاق های ترسناک و مرگ باری در زندگی او رخ می دهد و برای جنگ با آن ها باید آماده باشد و خیلی چیز ها را از دست خواهد داد و…

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی چپ راست

اطلاعاتی درباره فیلم ترسناک ورونیکا

 

فیلم ورونیکا به زبان اسپانیایی ساخته شده است و محصول کشور اسپانیا می باشد‌. این فیلم ترسناک را کارگردانی به اسم پاکو پلاسا ساخته است. فیلم ترسناک ورونیکا به مدت ۱۰۵ دقیقه ساخته شده و در تاریخ ۲۵ اوت سال ۲۰۱۷ به اکران درآمد. در این فیلم محبوب بازیگرانی مانند: ساندرا اسکاسنا ، لتیسیا دلرا ، آنا تور نت و.‌‌.. بازیگری کرده اند.

 

خلاصه این داستان به این شکل است که دختر نو جوانی به اسم ورونیکا وجود دارد که او تنها ۱۵ سال سن دارد. او وقتی که کودک بود متاسفانه پدرش را از دست داده بود و ورونیکا دلش برای پدرش تنگ شده بود در یک روزی در سال ۱۹۹۱ او با دوستانش و با پیشنهاد آن ها می خواهد روح پدرش را احضار کند.

 

وقتی که ورونیکا و دوستانش روح پدرش را احضار می کنند زندگی آن ها تغییر می کند و کابوس های فراوان زیادی می بیند و زندگی ورونیکا در مدت کمی دگرگون می شود و خیلی اتفاق های ترسناک و مرگ باری در زندگی او رخ می دهد و برای جنگ با آن ها باید آماده باشد و خیلی چیز ها را از دست خواهد داد و…

 

اگر قصد دانلود فیلم ترسناک ورونیکا را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیوگرافی ساندرا اسکاسنا

 

خانم ساندرا در ۳۰ مارس در سال ۲۰۰۱ در مادرید اسپانیا به دنیا آمده است.

 

ساندرا اسکاسنا ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۱۷ وقتی که ۱۶ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلق بدون سانسور

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم ورونیکا اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ترسناک ورونیکا در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام ساندرا اسکاسنا

 

ساندرا اسکاسنا به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ساندرا اسکاسنا را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام ساندرا اسکاسنا 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ترسناک ورونیکا مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ترسناک ورونیکا در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا