فیلم و سریال

سریال اسارت قسمت ۱۱۷

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷

سریال اسارت قسمت ۱۱۷ + کیفیت فوق العاده. سریال اسارت سریالی با ژانر درام می باشد که به کارگردانی ایهان اوزون و سرکان موت ساخته شده است و نویسندگی این سریال نیز بر عهده آقای باشاک یازی اوداسی می باشد. در این سریال بازیگرانی همچون جنک تورون ، ماهاسین مرابت ، علی یاغیز دورموش ، هیلال انای ، صنم کارا چوبان ، یاغمور چلیک و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷

 

سریال اسارت قسمت ۱۱۷

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

کارگردان سریال اسارت

 

سریال اسارت به کارگردانی ایهان اوزون و سرکان موت ساخته شده است.

طرح داستان

 

اورهون یک مردی بسیار مغرور و سر می باشد که ثروت زیادی را در دستش دارد و یکی از اشخاص ثروتمند جهان می باشد. متاسفانه پدرش اورهون را در دوران کودکی ترک کرده است و او نیز اصلا پدرش را ندیده است و مادرش نیز یک زنی عجیب و غریب است که هیچ محبتی را به پسر و دو دخترش نداده است و یکی از مغرور ترین انسان ها می باشد. نیهان خواهر اورهون یک پزشک است و برای انجام کار های خیر خواه به آفریقا رفته است.

 

اما متاسفانه یک گروه نیسان را مسموم می کنند و او را می کشند و اورهون نیز برای پیدا کردن خواهرش کشته شدش با زن که کار او قاچاق انسان است همکاری می کند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the immaculate room

 

لینک دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷ در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحاتی درباره سریال اسارت

 

سریال اسارت در ژانر درام به کارگردانی سرکان موت و ایهان اوزون ساخته شده است این سریال محصول کشور ترکیه می باشد و به زبان ترکی استانبولی نیز ساخته شده است. فیلم اسارت طرفداران زیادی را از سر تا سر ایران و ترکیه دارد. در سریال اسارت بازیگرانی مانند: جنک تورون ، ماهاسین مرابت ، علی یاغیز دورموش ، هیلال انای ، صنم کارا چوبان ، یاغمور چلیک و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این سریال به این شکل است که اورهون یک مردی بسیار مغرور و سر می باشد که ثروت زیادی را در دستش دارد و یکی از اشخاص ثروتمند جهان می باشد. متاسفانه پدرش اورهون را در دوران کودکی ترک کرده است و او نیز اصلا پدرش را ندیده است و مادرش نیز یک زنی عجیب و غریب است که هیچ محبتی را به پسر و دو دخترش نداده است و یکی از مغرور ترین انسان ها می باشد. نیهان خواهر اورهون یک پزشک است و برای انجام کار های خیر خواه به آفریقا رفته است.

اما متاسفانه یک گروه نیسان را مسموم می کنند و او را می کشند و اورهون نیز برای پیدا کردن خواهرش کشته شدش با زن که کار او قاچاق انسان است همکاری می کند و…

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

پیج اینستاگرام یاغمور چلیک (بازیگر)

 

یاغمور چلیک بازیگر سریال اسارت به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم باربی 2023 زیرنویس فارسی بدون سانسور

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام یاغمور چلیک را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام یاغمور چلیک 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم زیبای اسارت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا