فیلم و سریال

دانلود فیلم باتلاق شنی

آموزش دانلود فیلم باتلاق شنی

دانلود فیلم باتلاق شنی با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم زیباو دیدنی به کارگردانی آندرس بلتران در ژانر هیجان انگیز و ماجراجویی ساخته شده است و بازیگرانی همچون آندرس کاستاندا ایفای نقش کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم باتلاق شنی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم باتلاق شنی با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم باتلاق شنی

دانلود فیلم باتلاق شنی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم باتلاق شنی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در یک روزی دو زوجی از یک دیگر خوششان می آید و بعد از وقت گذرانی زیاد تصمیم می گیرند تا باهم ازدواج و زندگی کنند بعد از ازدواج و زندگی با یک دیگر بعد از مدتی کم کم مشکلات زندگی آن ها زیاد می شود و در آخر هم تصمیم می گیرند تا از هم جدا شوند اما قبل از جدایی به یاد روز های قبل آن ها تصمیم می گیرند تا در جنگل های بارانی کلمبیا قدم بزنند و به جنگل می روند. در آن جا هنگام قدم زدن چندین اتفاقات نا گواری افتاد و باعث ترس و هراس این دو زوج شد و بعد از کمی پیاده روی به یک باتلاق شنی گیر می افتند.

 

و این کار برایشان خیلی سخت است که از این باتلاق در بیایند و نجات بیابند اما با این وجود آن ها تسلیم نمی شوند و متحد هم می شوند تا از بلا های طبیعت نجات بیابند و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۸

 

اگر قصد دانلود فیلم باتلاق شنی را دارید لینک دانلود این فیلم زیبا در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم باتلاق شنی

 

این فیلم زیبا محصول کشور کلمبیا می باشد که در ژانر ماجرا جویی و هیجان انگیز به کارگردانی آندرس بلتران ساخته شده است و در واقع فیلم باتلاق شنی در سال ۲۰۲۳ تولید شده است و توانسته طرفدارن زیادی را جذب کند.

 

به صورت خلاصه در روزی دو زوجی از یک دیگر خوششان می آید و بعد از وقت گذرانی زیاد تصمیم می گیرند تا باهم ازدواج و زندگی کنند بعد از ازدواج و زندگی با یک دیگر بعد از مدتی کم کم مشکلات زندگی آن ها زیاد می شود و در آخر هم تصمیم می گیرند تا از هم جدا شوند. اما قبل از جدایی به یاد روز های قبل آن ها تصمیم می گیرند تا در جنگل های بارانی کلمبیا قدم بزنند و به جنگل می روند. در آن جا هنگام قدم زدن چندین اتفاقات نا گواری افتاد.

 

و باعث ترس و هراس این دو زوج شد و بعد از کمی پیاده روی به یک باتلاق شنی گیر می افتند و این کار برایشان خیلی سخت است که از این باتلاق در بیایند و نجات بیابند اما با این وجود آن ها تسلیم نمی شوند و متحد هم می شوند تا و…

اگر قصد دانلود فیلم باتلاق شنی را دارید لینک دانلود این فیلم دیدنی در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سریع و خشن 10

پیج اینستاگرام آندرس کاستاندا (بازیگر)

 

آندرس کاستاندا بازیگر فیلم باتلاق شنی به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام آندرس را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام آندرس کاستاندا 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم باتلاق شنی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم باتلاق شنی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا