فیلم و سریال

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ دوبله فارسی بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم سریع و خشن 10 دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ دوبله فارسی بدون سانسور + کیفیت بالا. فیلم سریع و خشن یکی از فیلم های ترند این روزا می باشد. این فیلم با سری های قبل نیز معروف شده است که با ژانر اکشن و با کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ دوبله فارسی بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ دوبله فارسی بدون سانسور

 

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم کسی به اسم دومینیک تورتو وجود دارد که او در سری های قبل در این فیلم پدر سایفر را کشته بود و سایفر نیز بالاخره در این قسمت می خواهد از تورتو انتقام پدرش را بگیرد. دومینیک تورتو نگران گروه و خانواده اش است و باید از آن ها در برابر سایفر محافظت کند. سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی هرنان ریس متحد می شود.

 

و آماده می شود تا از دومینیک تورتو انتقام بگیرد که اتفاق ها هیجان انگیزی رخ می دهد و…

 

اگر قصد دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ دوبله فارسی بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۰

توضیحاتی درباره فیلم سریع و خشن ۱۰

 

فیلم سریع و خشن ۱۰ با کارگردانی لویی لتریر و با ژانر اکشن ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شده است و در ۱۹ مه در سال ۲۰۲۳ به اکران درآمد. در فیلم سریع و خشن ۱۰ بازیگرانی مانند: وین دیزل ، میشل رودریگز ، تایرس گیبسون ، کریس بریجز ، جور دانا بروستر ، برایان اوکانر ، ناتالی امانوئل ، سونگ کانگ ، مایکل روکر ، شارلیز ترون و‌.. بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه در این فیلم محبوب کسی به اسم دومینیک تورتو وجود دارد که او در سری های قبل در این فیلم پدر سایفر را کشته بود و سایفر نیز بالاخره در این قسمت می خواهد از تورتو انتقام پدرش را بگیرد. دومینیک تورتو نگران گروه و خانواده اش است و باید از آن ها در برابر سایفر محافظت کند. سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی هرنان ریس متحد می شود.

 

و آماده می شود تا از دومینیک تورتو انتقام بگیرد که اتفاق ها هیجان انگیزی رخ می دهد و…

بیوگرافی وین دیزل

 

آقای وین دیزل در ۱۸ ژوئیه در سال ۱۹۶۷ در کشور آمریکا به دنیا آمده است و شغل اصلی او بازیگری و تهیه کنندگی می باشد.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۰ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند. وین دیزل در سال ۲۰۰۷ با خانم پالوما خیمنز ازدواج کرده است و در حال حاضر نیز صاحب ۳ فرزند می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم بیگانه ۲

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم سریع و خشن ۱۰ اشاره کرد که لینک دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ دوبله فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام وین دیزل

 

وین دیزل به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام وین دیزل را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام وین دیزل 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم سریع و خشن ۱۰ و بازیگران ان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ دوبله فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا