فیلم و سریال

سریال امانت قسمت ۵۴۹

دانلود سریال امانت قسمت 549

سریال امانت قسمت ۵۴۹ + کیفیت بالا. این سریال یکی از دیدنی ترین سریال های ترکیه ای می باشد که با ژانر درام و عاشقانه و به کارگردانی سرکان موت ، آیهان اوزون ، تانر تونچ ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال امانت قسمت ۵۴۹ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال امانت قسمت ۵۴۹

 

سریال امانت قسمت ۵۴۹

دانلود سریال امانت قسمت ۵۴۹ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال امانت قسمت ۵۴۹ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

کوثر در یک خانواده بسیار فقیر به دنیا آمده است. او با پسری خوشتیب آشنا می شود و با او ازدواج می کند و عروس کریملی ها می شود اما پدرش از این ازدواج بسیار نا راضی بود و به همین دلیل با دخترش قطع ارتباط کرد. کریملی ها خانواده ای بسیار ثروتمندی هستند. به مرور زمان ان ها صاحب فرزند می شوند و متاسفانه بعد از ۵ سال همسر کوثر می میرد و او با پسر ۵ ساله اش تنها می ماند.

 

و چاره ای جز بازگشت به پیش خانواده اش ندارد اما در این حین یک اتفاق وحشتناکی به کوثر می افتد و او در بستر مرگ قرار می گیرد و در وصیت نیز پسر ۵ ساله اش را هم به خواهرش سحر و هم به برادر همسرش یامان امانت می کند که در این ماجرا کم کم عشق بین یامان و سحر کشف می شود و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم normal people

 

اگر قصد دانلود سریال امانت قسمت ۵۴۹ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال امانت

 

سریال امانت محصول کشور ترکیه می باشد و از طریق شبکه kanal 7 به نمایش در آمده است. این سریال با کارگردانی تانر تونچ ، سرکان موت ، آیهان اوزون ساخته شده است. در سریال امانت بازیگران معروفی مانند : سیلا ترک اوغلو ، خلیل ابراهیم جیحان ، گولدرن گولر ، ملیح اوزکایا ، تولگا پانکاروگلو و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این سریال به این شکل است که کوثر در یک خانواده ی فقیری به دنیا آمده است. او با پسری آشنا می شود و عاشقش می شود و با او ازدواج می کند و عروس کریملی ها می شود اما پدرش از این ازدواج بسیار نا راضی بود و به همین دلیل با دخترش قطع ارتباط کرد. کریملی ها خانواده ای بسیار ثروتمندی هستند. به مرور زمان ان ها صاحب فرزند می شوند و متاسفانه بعد از ۵ سال همسر کوثر می میرد و او با پسر ۵ ساله اش تنها می ماند.

 

و چاره ای جز بازگشت به پیش خانواده اش ندارد اما در این حین یک اتفاق وحشتناکی به کوثر می افتد و او در بستر مرگ قرار می گیرد و در وصیت نیز پسر ۵ ساله اش را هم به خواهرش سحر و هم به برادر همسرش یامان امانت می کند که در این ماجرا کم کم عشق بین یامان و سحر کشف می شود و…

بیوگرافی سیلا ترک اوغلو

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم geostrom2017

خانم سیلا ترک اوغلو در ۱۸ آوریل در سال ۱۹۹۹ در ازمیر ترکیه به دنیا آمده است و او در سریال امانت نقش سحر را بازی می کند.

 

سیلا ترک اوغلو ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۱۸ وقتی که ۱۹ سال سن داشت با سریال گریه نکن مادر آغاز کرد و با گذشت زمان توانست استعداد خود را به نمایش بگذارد.

 

از محبوب ترین سریال های او می توان به سریال امانت اشاره کرد که لینک دانلود سریال امانت قسمت ۵۴۹ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام سیلا ترک اوغلو

 

سیلا ترک اوغلو به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام سیلا ترک اوغلو را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام سیلا ترک اوغلو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال امانت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال امانت قسمت ۵۴۹ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا