فیلم و سریال

سریال آتش و باد قسمت ۳۶

دانلود سریال آتش و باد قسمت ۳۶

سریال آتش و باد قسمت ۳۶ + کیفیت بالا. سریال دیدنی آتش و باد در ژانر درام ، اکشن ، عاشقانه و به کارگردانی مجبتی راعی ساخته شده است. این سریال به مدت ۵۷ قسمت در شهر تهران ساخته شده است و ابتدا در ۲۶ اسفند ماه در سال ۱۴۰۱ به اکران درآمده است.

اگر قصد دانلود سریال آتش و باد قسمت ۳۶ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال آتش و باد قسمت ۳۶

 

سریال آتش و باد قسمت ۳۶

دانلود سریال آتش و باد قسمت ۳۶ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال آتش و باد قسمت ۳۶ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

خلاصه داستان این سریال از این قراره که سرخو کد خدای ایل دارون و بهادر کد خدای ایل پازن باهم مخالفت هایی دارند اما بنا به دلایلی مدتی این کینه و مخالفت به پایان رسیده است تا به این که سرخو کد خدای ایل دارون به خواستگار دختر خوشگل و کم سن بهادر می رود. در این حین آتش کینه های بهادر فوران می کند و با قاطعیت کامل با این کار او مخالفت می کند.

 

بعد از این اتفاق دوباره مخالفت های زیادی بین این دو طایفه به وجود می آید و هر طایفه از کد خدای خودشان حمایت می کند و مشکلات بسیار زیادی هم برای بهادر و هم برای سرخو به وجود می آید و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

 

اگر قصد دانلود سریال آتش و باد قسمت ۳۶ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال آتش و باد

 

این سریال دیدنی به کارگردانی مجتبی راعی و با ژانر درام ، اکشن ، عاشقانه ساخته شده است. سریال آتش و باد محصول کشور ایران می باشد که به مدت ۵۷ قسمت و هر قسمت آن به مدت ۴۵ دقیقه تولید شده است و در تاریخ ۲۶ اسفند سال ۱۴۰۱ از طریق شبکه صدا و سیما به نمایش درآمده است.

 

در این سریال بازیگرانی مانند : نادر فلاح ، حسین محبوب ، محمود پاک نیت ، سهیلا رضوی ، لاله اسکندری ، قاسم زارع ، فرخ نعمتی ، داریوش کاردان ، میر طاهر مظلومی ، مهدی فقیه ، رامین ناصر نصیر ، کریم اکبری مبارکه ، صدر الدین حجازی ، صالح میرزا آقایی ، مریم مو سویان ، بیوک میرزایی ، مهران نائل ، جواد قامتی ، علی جاوید فر ، مهران نعیمی ، الهام نامی و..‌. بازیگری کرده اند.

بیوگرافی نادر فلاح (بازیگر)

 

آقای نادر فلاح در ۱۴ شهریور ماه سال ۱۳۵۲ در کرمان به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل از طریق رشته کارگردانی در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد.

 

آقای فلاح فعالیت های نمایشی خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای از سال ۱۳۶۸ وقتی که ۱۶ سال سن داشت آغاز کرده اند و می توان گفت او در حال حاضر با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در این عرصه یکی از با تجربه ترین بازیگران ایرانی می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳

 

نادر فلاح تا به الان توانسته نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازیگری در فیلم سد معبر در سال ۱۳۹۷ باشد.

 

از محبوب ترین سریال های این بازیگرمیتوان به سریال آتش و باد اشاره کرد که لینک دانلود سریال آتش و باد قسمت ۳۶ در ابتدای مقاله وجود دارد‌.

پیج اینستاگرام نادر فلاح (بازیگر)

اقای نادر فلاح بازیگر سریال زیبای آتش و باد به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام نادر فلاح 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما کاربران محترم درباره سریال آتش و باد مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال آتش و باد قسمت ۳۶ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا