فیلم و سریال

دانلود فیلم روح شده دوبله فارسی بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم روح شده دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم روح شده دوبله فارسی بدون سانسور + کیفیت بالا. این فیلم یکی از بهترین فیلم های آمریکایی می باشد که با ژانر کمدی ، اکشن ، عاشقانه و با کارگردانی دکستر فلچر ساخته شده است. این فیلم ابتدا به مدت ۱۱۶ دقیقه در ۲۱ آوریل در سال ۲۰۲۳ به اکران درآمد و به زبان انگلیسی نیز ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم روح شده دوبله فارسی بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم روح شده دوبله فارسی بدون سانسور

 

دانلود فیلم روح شده دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم روح شده دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم روح شده دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم پسری به اسم کول وجود دارد که با دختری به اسم سیدی آشنا می شود و به مرور زمان وارد رابطه عاشقانه ای می شود بعد از گذشت زمانی سیدی نا پدید می شود و به شهر لندن می رود و همه را غافلگیر می کند و کول نیز ناراحت می شود و او نیز برای غافلگیر کردن سیدی به شهر لندن می رود اما در آن جا با صحنه ای رو به رو می شود.

 

و می فهمد که سیدی آن شخصی نیست که می شناخته و با مشکلات بسیار زیادی مواجه می شود و‌…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم خط استوا رایگان با برترین کیفیت اختصاصی از سرور

 

اگر قصد دانلود فیلم روح شده دوبله فارسی بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحاتی درباره فیلم روح شده

 

فیلم روح شده با تهیه کنندگی دانا گلد برگ ، دیوید الیسون ، دان گرینجر ، ژول دالی ، کریس ایوانز ، رت ریس ، پال ورنیک و با کارگردانی دکستر فلچر با ژانر کمدی ، اکشن و عاشقانه ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: آنا د آرماس ، کریس ایوانز ، آدرین برودی ، مایک مو ، تیم بلیک نلسون ، مروان کنزاری ، آنا دیویر اسمیت و… بازیگری کرده اند و به مدت ۱۱۶ دقیقه در سال ۲۰۲۳ به نمایش درآمد.

 

به صورت خلاصه در این فیلم معروف پسری به اسم کول وجود دارد که با دختری به اسم سیدی آشنا می شود و به مرور زمان وارد رابطه عاشقانه ای می شود بعد از گذشت زمانی سیدی نا پدید می شود و به شهر لندن می رود و همه را غافلگیر می کند و کول نیز ناراحت می شود و او نیز برای غافلگیر کردن سیدی به شهر لندن می رود اما در آن جا با صحنه ای رو به رو می شود.

 

و می فهمد که سیدی آن شخصی نیست که می شناخته و با مشکلات بسیار زیادی مواجه می شود و‌…

بیوگرافی آنا د ارماس

 

خانم آنا د ارماس در ۳۰ آوریل در سال ۱۹۸۸ در کشور کوبا به دنیا آمده است اما او شهروندی کوبا و اسپانیایی نیز دارد.

 

آنا د ارماس ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۶ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال اسارت قسمت ۱۲۰

 

او با کسی به اسم مارک کلوتت در سال ۲۰۱۱ ازدواج کرده است.

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم روح شده اشاره کرد که لینک دانلود فیلم روح شده دوبله فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام آنا د آرماس

 

آنا د ارماس به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام آنا د ارماس را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام آنا د ارماس 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم روح شده و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم روح شده دوبله فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا