فیلم و سریال

دانلود فیلم زالاوا

آموزش دانلود فیلم زالاوا

دانلود فیلم زالاوا با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم زالاوا محصول کشور ایران می باشد که به کارگردانی ارسلان امیری و به نویسندگی آیدا پناهنده و ارسلان امیری و تهمینه بهرام ساخته شده است و بازیگرانی همچون نوید پور فرج و پوریا رحیمی سام ایفای نقش کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم زالاوا را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم زالاوا با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم زالاوا

دانلود فیلم زالاوا با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم زالاوا با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

مردم یک روستایی در آرامش کاملی زندگی می کند و هیچ اتفاق های خاصی نیز در زندگی آن ها رخ نمی دهد اما بعد از گذشت مدتی در اواخر دهه ۱۳۵۰ خورشیدی یک اتفاق بدی برای آن ها رخ می دهد که باعث می شود زندگی آن ها یک باره از این رو به آن رو شود و همه اتفاقات افتاده آن ها را به شدت ناراحت می کند اما باید متحمل اتفاقات افتاده شود. به خاطر اتفاقات اخیری که در روستا افتاده است پلیس وارد عمل می شود و رئیس پاسگاه نیز تمام تلاش خود را انجام می دهند تا دوباره مانند قبل امنیت را به روستا بیاورد.

 

اتفاقاتی که برای روستا افتاده است کاملا به صورت ناگهانی بوده است و اصلا هیچ کسی انتظار همچین اتفاق نا گواری را نداشته است. متاسفانه با توجه به تلاش های رئیس پاسگاه و حتی پلیس باز هم اتفاقات مثل قبل نشد اما و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۱

 

اگر قصد دانلود فیلم زالاوا را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم زالاوا

 

این فیلم زیبا به کارگردانی ارسلان امیری و به تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. فیلم زالاوا با زبان کردی و فارسی به مدت ۹۳ دقیقه تولید شده و در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱ به اکران درآمده است و بازیگران معروفی مانند: نوید پور فرج ، پوریا رحیمی سام ، باسط رضایی ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه مردم یک روستایی در آرامش کاملی زندگی می کند و هیچ اتفاق های خاصی نیز در زندگی آن ها رخ نمی دهد اما بعد از گذشت مدتی در اواخر دهه ۱۳۵۰ خورشیدی یک اتفاق بدی برای آن ها رخ می دهد که باعث می شود زندگی آن ها یک باره از این رو به آن رو شود و همه اتفاقات افتاده آن ها را به شدت ناراحت میکند اما باید متحمل اتفاقات افتاده شود. به خاطر اتفاقات اخیری که در روستا افتاده است پلیس وارد عمل می شود و رئیس پاسگاه نیز تمام تلاش خود را انجام می دهند تا دوباره مانند قبل امنیت را به روستا بیاورد.

 

اتفاقاتی که برای روستا افتاده است کاملا به صورت ناگهانی بوده است و اصلا هیچ کسی انتظار همچین اتفاق نا گواری را نداشته است. متاسفانه با توجه به تلاش های رئیس پاسگاه و حتی پلیس و…

لینک دانلود فیلم زالاوا در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم استخراج 2

پیج اینستاگرام نوید پور فرج (بازیگر)

 

نوید پور فرج بازیگر فیلم زالاوا به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام نوید را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام نوید پور فرج 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم زالاوا مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم زالاوا در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا