فیلم و سریال

دانلود فیلم sisu

آموزش دانلود فیلم sisu

دانلود فیلم sisu + کیفیت عالی. فیلم sisu با کارگردانی جلماری هلندر و با فیلم برداری کیل لاگروس ساخته شده است.‌ این فیلم با ژانر اکشن و تاریخی به مدت ۹۱ دقیقه در ۲۸ آوریل سال ۲۰۲۳ در آمریکا و در ۲۷ ژانویه سال ۲۰۲۳ در فنلاند به اکران درآمد.

اگر قصد دانلود فیلم sisu را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم sisu

 

دانلود فیلم sisu

دانلود فیلم sisu با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم sisu با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم sisu

 

در این فیلم سربازی شجاع به نام آتامی کوربی وجود دارد. آتامی کوربی از کشور خود در برابر دشمنان محافظت می کرد و جنگ می کرد تا زمانی که او به بیابانی به نام لاپ لند رفت و در آن جا به مقدار خیلی زیادی طلا پیدا می کند و تصمیم می گیرد آن را با خودش به شهر ببرد اما وقتی که می خواهد وارد شهر بشود با سربازان نازی رو به رو می شود.

 

و رهبری سربازان نازی نیز افسری بی رحم و عصبانی می باشد. سربازان نازی طلای او را غارت می کند و اتامی نیز از این کار آن ها خشمگین می شود و راه کاری را برای مبارزه با آن ها پیدا می کند و با آن ها می جنگد و…

اطلاعاتی درباره فیلم sisu

 

این فیلم محصول دو کشور فنلاند و آمریکا می باشد که با ژانر تاریخی و اکشن و با کارگردانی جلماری هلندر ساخته شده است. این فیلم به زبان فنلاندی و انگلیسی ساخته شده است. هزینه ساخت این فیلم ۶ میلیون یورو بوده است. در این فیلم بازیگرانی همچون جک دولان ، میموسا ویلامو ، جورما تومیلا و… بازیگری کرده اند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم شورش در زندان

 

خلاصه داستان این فیلم به این صورت است که سربازی بسیار شجاع به نام آتامی کوربی وجود دارد. آتامی کوربی از کشور خود در برابر دشمنان محافظت می کرد و جنگ می کرد تا زمانی که او به بیابانی به نام لاپ لند رفت و در آن جا به مقدار خیلی زیادی طلا پیدا می کند و تصمیم می گیرد آن را با خودش به شهر ببرد اما وقتی که می خواهد وارد شهر بشود با سربازان نازی رو به رو می شود.

 

و رهبری سربازان نازی نیز افسری بی رحم و عصبانی می باشد. سربازان نازی طلای او را غارت می کند و اتامی نیز از این کار آن ها خشمگین می شود و راه کاری را برای مبارزه با آن ها پیدا می کند و با آن ها میجنگد و…

 

اگر قصد دانلود فیلم sisu را دارید لینک دانلود این فیلم محبوب در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیوگرافی جک دولان

 

جک دولان در ۲۸ ژوئیه در سال ۱۹۸۷ در کشور انگلستان به دنیا آمده است.

 

آقای جک دولان ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۶ وقتی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و از ۹ سالگی تا به الان در فیلم های بسیار زیبا و زیادی بازیگری کرده است.

 

یکی از محبوب ترین فیلم های او فیلم sisu می باشد که لینک دانلود فیلم sisu در ابتدای مقاله وجود دارد و می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام جک دولان

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی بدون سانسور

اقای جک دولان به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جک دولان را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام جک دولان 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم sisu مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم sisu در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا