فیلم و سریال

سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۴۳

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت 443

سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۴۳ + کیفیت بالا. سریال سیب ممنوعه یکی از محبوب ترین سریال های ترکیه ای می باشد که در کانالی به اسم Fox پخش می شود. در این سریال بازیگران معروفی همچون ادا اجه و شوال سام بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود این سریال را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۴۳

 

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۴۳

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۴۳ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۴۳ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه

یک شخصیتی به اسم ییلدیز (yildiz) در یک خانواده بسیار فقیر به دنیا آمده است و به دنبال کار است او بالاخره کار منشی در یک شرکت بزرگ پیدا می کند و منشی صاحب این شرکت کسی به اسم هالیت یا halit می شود. هالیت صاحب ۳ فرزند می باشد و تا به الان هم ۲ ازدواج داشته که در آن موقع با اندر ازدواج کرده بود.

به مرور زمان هالیت عاشق ییلدیز می شود و بعد از مدت کوتاهی حس هایی که به او دارد را به ییلدیز می گوید و پیشنهاد ازدواج را به او می دهد و ییلدیز نیز این پیشنهاد را قبول می کند اما اندر با این موضوع راضی نبود و شروع به تهدید ییلدیز می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سرهنگ ثریا

بالاخره هالیت با ییلدیز ازدواج می کند و از اندر نیز طلاق می گیرد و بعد از گذشت زمانی صاحب فرزند پسری می شود و بعد ها با مشکلاتی زیادی روبه رو می شود و…

اگر قصد دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۴۳ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال سیب ممنوعه

این سریال ترکیه ای در کانال Fox پخش می شود و یکی از بهترین سریال های کشور ترکیه می باشد که به کارگردانی اجه اردک کوچا اوغلو ساخته شده است و بازیگرانی همچون ادا اجه، شوال سام، بیران داملا ییلماز، سودا ارگینچی، مراد آیگن، اوتکو اتش، نهیر اردوغان، سرکای روتکای اییکوز، ملیسا دوغو، امره کیزیلیریم، ویلدان وطنسور، الیف ییلماز و… بازیگری کرده اند.

به صورت خلاصه این سریال زندگی دو شخص اصلی این سریال به اسم ییلدیز و شوال سام را به تصویر می کشد. ابتدا ییلدیز در یک خانواده فقیر به دنیا می آید و به دنبال کار و پول می باشد که کاری را در یک شرکت بزرگ پیدا می کند و منشی صاحب شرکت می شود و به مرور زمان صاحب شرکت یعنی هالیت عاشق ییلدیز می شود و….

بازیگران و کارگردان سریال سیب ممنوعه

در این سریال معروف ترکیه ای بازیگرانی مانند: ادا اجه، شوال سام، بیران داملا ییلماز، سودا ارگینچی، مراد آیگن، اوتکو اتش، نهیر اردوغان، سرکای روتکای اییکوز، ملیسا دوغو، امره کیزیلیریم، ویلدان وطنسور، الیف ییلماز، نریمان اوگور، مورات اونوک، پلیس اورهنر و… بازیگری کرده اند.

این سریال با کارگردانی اجه اردک کوچا اوغلو ساخته شده است.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم نیوکمپ قسمت ۲

بیوگرافی ادا اجه

ادا اجه در ۲۰ ژوئن سال ۱۹۹۰ در کشور ترکیه به دنیا آمده است. فارغ التحصیل لیسانس از طریق رشته روانشناسی می باشد.

از معروف ترین سریال های او می توان به سریال سیب ممنوعه اشاره کرد. لینک دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۴۳ در ابتدا مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام ادا اجه

ادا اجه به دلیل محبوبیتی که در بین طرفداران  خود دارد در پلتفرم اینستاگرام نیز فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ادا اجه بازیگر نقش اصلی سریال سیب ممنوعه را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام ادا اجه 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر  شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال سیب ممنوعه و بازیگر این سریال یعنی ادا اجه مطالبی را ارائه دادیم. اگر قصد دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۴۳ را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا