فیلم و سریال

فیلم شماره ده

دانلود فیلم شماره ده

فیلم شماره ده یکی از پر طرفدار ترین فیلم های ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی را از سر تا سر ایران دارد و این فیلم با کارگردانی حمید زرگر نژاد و با بازیگری بازیگرانی همچون محبید صالحی، حسام منظور و… ساخته شده است.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم شماره ده

 

دانلود فیلم شماره ده

دانلود فیلم شماره ده با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم شماره ده با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم شماره ده

این فیلم جنگ بین ایران و عراق را به تصویر می کشد. سرباز ایرانی به اختیار خودش به جبهه می رود و در آن جا شروع به جنگ با سربازان عراقی ها می کند اما متاسفانه به دام عراقی ها می افتد و سربازان عراقی او را به اسارت می گیرد و در زندان حبس می کند و…

توضیحاتی درباره فیلم شماره ده

این فیلم با کارگردانی حمید زرگرنژاد و با بازیگری ، بازیگرانی مانند مجید صالحی ، حسام منظور ، سیامک صفری ، مهدی زمین پرداز ، بهرنگ علوی ، صحرا اسداللهی ، احمد کاوری و… ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و به زبان فارسی ساخته و در سال ۱۴۰۱ منتشر شده است.

به صورت خلاصه در این فیلم جنگ بین ایران و عراق را به تصویر می کشد. سرباز ایرانی به اختیار خودش به جبهه برای جنگ با سربازان عراقی می رود و در آن جا شروع به جنگ با سربازان عراقی ها می کند اما متاسفانه به دام عراقی ها می افتد و سربازان عراقی او را به اسارت می گیرد و در زندان حبس می کند و شکنجه هایی برای او انجام می دهد و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم باربی 2023 زیرنویس فارسی بدون سانسور

کارگردان و بازیگران فیلم شماره ده

این فیلم محبوب با کارگردانی حمید زرگرنژاد و با بازیگرانی مانند:  حسام منظور ، سیامک صفری ، مجید صالحی ، مهدی زمین پرداز ، بهرنگ علوی ، صحرا اسداللهی ، احمد کاوری و… ساخته شده است.

بیوگرافی حسام منظور

اقای حسام منظور در ۱۸ آذر ماه در سال ۱۳۵۹ در شهر تهران به دنیا آمده است و او فارغ التحصیل فوق لیسانس از طریق رشته کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد و توانسته در سال ۱۳۸۰ نیز وارد عرصه تئاتر شود.

پدر او اهل شهر خراسان بجنور بود و مادرش هم اهل ارومیه بود و به همین دلایل دوران کودکی اش را در ارومیه گذرانده است اما در ۸ سالگی اش به تبریز مهاجرت کردند.

به گفته خود آقای حسام منظور از بچگی به تئاتر و هنر علاقه داشته اما او کار خود را در سال ۱۳۸۰ وقتی که ۲۱ سال سن داشت وارد تئاتر شد و نمایشی را اجرا کرد.

حسام منظور کار خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۹۰ وقتی که ۳۱ سال سن داشت با فیلم قصه های تبیان وارد قاب تلویزیون ها شد.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم شماره ده اشاره کرد که لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد و می توانید از طریق ان لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام حسام منظور

حسام منظور به دلیل معروفیتی که در بین طرفداران خود دارد فالوور های بسیار زیادی را در اینستاگرامش نیز دارد و اطلاع رسانی ها در رابطه با فیلم های جدیدش را در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال silo

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام حسام منظور بازیگر فیلم شماره ده را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام حسام منظور 》وارد اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این فیلم برای شما درباره فیلم شماره ده و کارگردان و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم. اگر قصد دانلود این فیلم را دارید لینک دانلود این فیلم در مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا