فیلم و سریال

دانلود فیلم از طریق پنجره من ۲

آموزش دانلود فیلم از طریق پنجره من ۲

دانلود فیلم از طریق پنجره من ۲ با کیفیت عالی در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم بسیار زیبا یکی از فیلم های بسیار خوب خارجی می باشدکه محصول کشور اسپانیا می باشد و به کارگردانی مارشال فورس در ژانر نو جوانی و عاشقانه ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم از طریق پنجره من ۲ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم از طریق پنجره من ۲

 

دانلود فیلم از طریق پنجره من ۲

دانلود فیلم از طریق پنجره من ۲ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم از طریق پنجره من ۲ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طراح داستان

 

راکی یک از دختران خوشگل و نوجوانی است که بعد از گذشت مدت بسیار کمی به طور عجیبی عاشق همسایه جذاب و مرموز و البته عجیب خود می شود. او تا کنون حتی با همسایه ای که عاشقش شده است صحبت نکرده است. همسایه ای که عاشقش شده است.

 

آرس نام دارد و متاسفانه خانواده اش نیز با این عشق مخالف هست و اصلا اجازه نمی دهند. اما راکل این عشق را می خواهد و تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند آرس را به دست بیاورد و با او زندگی کند. اما با همه این کار ها راکل دختری نیست که به خاطر راه عشق همه چیز را فدای آن بکند و قطعا یک دختر درمانده ای نیست و همه چیز خود را در راه عشق فدا نمی کند. راکل حال قبلا که تنها هدف آن جذب آرس به خودش بود.

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۳

اطلاعاتی درباره فیلم از طریق پنجره من ۲

 

این فیلم زیبا یک فیلم اسپانیایی می باشد که توانسته در کم ترین زمان به یکی از ترند ترین فیلم ها تبدیل شود. کارگردانی این فیلم کسی نیست جز مارشال فورس و بازیگرانی همچون کلارا گال ، پیلار کاسترو و… ایفای نقش کرده اند.

 

خلاصه داستان به این شکل است که راکی یک از دختران نو جوانی است که بعد از گذشت مدت بسیار کمی به طور کاملا عجیبی عاشق همسایه جذاب و مرموز و البته عجیب خود می شود. او تا کنون حتی با همسایه ای که عاشقش شده است صحبت نکرده است. همسایه ای که عاشقش شده است آرس نام دارد و متاسفانه خانواده اش نیز با این عشق مخالف هست و اصلا اجازه نمی دهند. اما راکل این عشق را می خواهد و تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند آرس را به دست بیاورد و با او زندگی کند.

 

اما با همه این کار ها راکل دختری نیست که به خاطر راه عشق همه چیز را فدای آن بکند و قطعا یک دختر درمانده ای نیست و همه چیز خود را در راه عشق فدا نمی کند.

 

لینک دانلود فیلم از طریق پنجره من ۲ در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیوگرافی پیلار کاسترو (بازیگر)

 

پیلار کاسترو زاده ۱۲ اکتبر ماه در سال ۱۹۷۰ در کشور اسپانیا می باشد که در حرفه بازیگری فعالیت می کند.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای وقتی که ۲۴ سال سن داشت آغاز کرد و توانست موفقیت های زیادی را رقم بزند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم راز دیوار ها

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم از طریق پنجره من ۲ اشاره کرد که لینک دانلود فیلم از طریق پنجره من ۲ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام پیلار کاسترو (بازیگر)

 

پیلار کاسترو به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام پیلار کاسترو را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام پیلار کاسترو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم زیبای از طریق پنجره من ۲ مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم از طریق پنجره من ۲ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا