فیلم و سریال

سریال تب و تاب

دانلود سریال تب و تاب

سریال تب و تاب یکی از بهترین سریال های ایرانی می باشد که به کارگردانی داریوش مختاری ساخته شده است. این سریال دیدنی به تازگی از طریق شبکه ۲ به نمایش درآمده است و یکی از زیبا ترین سریال های ایرانی می باشد. در سریال تب و تاب بازیگرانی همچون حدیث نیکرو ، فرشته سرا بندی ، نسرین مرادی و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال تب و تاب را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال تب و تاب

 

سریال تب و تاب

دانلود سریال تب و تاب با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال تب و تاب با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

این سریال دیدنی خانواده ایرانی را به تصویر می کشد که مه لقا مادر خانواده به سفری می رود و بعد از گذشت مدتی وقتی که او از سفرش باز می گردد پسر بزرگش یعنی معین به استقبال مادرش نمی رود و مه لقا نیز از این موضوع بسیار ناراحت می شود و به دنبال پسرش معین می رود تا دلیل این کار او را بداند.

 

وقتی که پسرش را پیدا می کند از او می پرسد که چرا به استقبال او نیامده است؟ و در جوابی که معین به مادرش داد همه را شوکه کرد و…

توضیحاتی درباره سریال تب و تاب

 

این سریال زیبای ایرانی به کارگردانی داریوش مختاری ساخته شده است. سریال تب و تاب محصول کشور ایران می باشد و به زبان فارسی ساخته شده و به تازگی از طریق شبکه ۲ به نمایش درآمده است. در این سریال دیدنی بازیگرانی مانند : حدیث نیکرو ، فرشته سرا بندی ، نسرین مرادی ، فهیمه مومنی ، خیام وقار کاشانی ، ریحانه رضی ، افسانه ناصری ، محمود پاک نیت ، عطا عمرانی و… بازیگری کرده اند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ناپدید شدن دیجی موویز

 

خلاصه داستان این سریال به این شکل است که مه لقا مادر خانواده به سفری می رود و بعد از گذشت مدتی وقتی که او از سفرش باز می گردد پسر بزرگش یعنی معین به استقبال مادرش نمی رود و مه لقا نیز از این موضوع بسیار ناراحت می شود و به دنبال پسرش معین می رود تا دلیل این کار او را بداند.

 

وقتی که پسرش را پیدا می کند از او می پرسد که چرا به استقبال او نیامده است؟ و در جوابی که معین به مادرش داد همه را شوکه کرد و…

 

در حقیقت این سریال به تازگی ساخته شده است و در حال حاضر بینندگان زیادی ندارد اما طبق بررسی های انجام شده روز به روز تعداد بینندگان این سریال دیدنی در حال افزایش می باشد.

بیوگرافی حدیث نیکرو

 

خانم حدیث نیکرو در ۱۲ اردیبهشت ماه در سال ۱۳۵۸ در لاهیجان ایران به دنیا آمده است و او تحصیل کرده لیسانس از طریق رشته بازیگری می باشد.

 

حدیث نیکرو علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری در سینما و سریال در تئاتر نیز فعالیت دارد‌او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۷۴ آغاز کرده است.

 

از موفقیت های این بازیگر محبوب می توان به برنده شدن جایزه بازیگری سوم در ششمین جشنواره سوره اشاره کرد.

 

از محبوب ترین سریال های او می‌ توان به سریال تب و تاب اشاره کرد که لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام حدیث نیکرو

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سرهنگ ثریا

خانم حدیث نیکرو به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم و سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام حدیث نیکرو را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام حدیث نیکرو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال تب و تاب مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود این سریال محبوب در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا